شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مشهد#فست فود#شهر مشهد

پنج فست فود برتر شهر مشهد کدامند؟

آیا از خوردن شیشلیک و غذاهای ایرانی در مشهد خسته شده اید؟ دلتان هوس یک غذای هیجان انگیز کرده است؟ با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین فست فود های این شهر توریستی بپردازیم.

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر شما نیز از افرادی هستید که رستوران گردی را جزو جدا‎نشدنی یک سفر خاطره انگیز می‎‌دانید، پیشنهاد ما به شما این است که در سفر به مشهد، علاوه بر تجربه غذاهای محلی و ایرانی، سری هم به فست فود های معروف بزنید تا رضایت خود را چندین برابر کنید!

آیا لحظه ای به جذابیت لحظه‎‌ی گاز زدن یک مرغ سوخاری ترد، یا کش آمدن پنیر یک پیتزای ایتالیایی خوش عطر، سراغ دارید؟

فراموش نکنید که جاذبه های زیارتی-سیاحتی این کلان شهر به قدری زیاد است که شما می‎‌بایست تنوع غذایی را برای جلوگیری از خستگی حتما در برنامه سفر خود، داشته باشید.

برای تحقق این منظور، لیستی از بهترین فست فود ها و رستوران های ملل واقع در مشهد را برای شما آماده کرده ایم تا شما عاشقان فست فود را در سفری دلپذیر، همراهی کنیم.

این لیست بر اساس نظرات و امتیازات مشتریان گرد آوری شده است.

بهترین فست‌فودهای مشهد

فست فود ایتالیایی لیو: اگر روز خسته کننده ای را پیش رو گذاشته اید و به دنبال مکانی دنج، خلوت و آرام برای لذت بردن از آخرین وعده روز خود هستید رستوران ایتالیایی لیو بهترین انتخاب برای شماست! این رستوران، برای سرو پیتزاهای بسیار لذیذ و خوش عطر و همچنین سالاد های متنوع زبانزد اهالی شهر است. استفاده از مواد اولیه تازه و حجم مناسب غذاها، عامل اصلی محبوبیت این رستوران در میان عاشقان غذاهای ایتالیایی است.

این رستوران دارای فضایی نسبتا مدرن می باشد و برای قرار های دونفره نیز بسیار مناسب است.

پنج فست فود برتر شهر مشهد کدامند؟

آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، میدان آزادی، میدان پارک، نبش آزادی یک، جنب تالار و رستوران رویال طلایی

تلفن: ۰۵۱۳۸۴۰۳۳۹۰

فست فود آس برگر: همانطور که از نامش پیداست در این رستوران به جرات می‌توانید آس ترین برگرهای شهر مشهد را پیدا کنید! این برگر فروشی، قدیمی ترین و یکی از خاطره انگیزترین فست فودهای شهر مشهد است که دارای دو شعبه می‌باشد. قیمت غذاهای این فست فود نسبت به حجم غذاها قابل قبول است و به دلیل چیدمان تلفیقی سنتی و مدرن مورد پسند تمامی سلیقه هاست. از جمله غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به همبرگر، کابوی برگر و مرغ سوخاری اشاره کرد.

پس اگر قصد پیاده روی و گشت و گذار در مشهد را دارید قبل از از هر چیز سری به آس برگر بزنید و پر انرژی تر از قبل، به سپری کردن ادامه روز بپردازید.

پنج فست فود برتر شهر مشهد کدامند؟

آدرس:

شعبه ۱: مشهد، چهارراه ششصد دستگاه، بین قاضی طباطبایی ۲ و ۴

شعبه ۲: مشهد، بلوار وکیل آباد، نبش دانش‌آموز

تلفن:

۰۵۱۳۷۲۶۱۰۵۰

۰۵۱۳۸۹۳۵۳۶۳

فست فود عطاویچ شعبه مشهد: اگر از دوستداران رستوران های زنجیره ای هستید، خبر خوش این است که کیفیت غذاهای رستوران عطاویچ واقع در شهر مشهد، بسیار بالاست. این رستوران زنجیره ای در طول سال های متوالی، با حفظ کیفیت توانسته است تبدیل به یکی از محبوب ترین ها گردد. همانطور که انتظار می رود فضای این رستوران نسبتا تازه تاسیس مناسب جمع هایی با تعداد بالاست. یکی از مزیت‌های این فست فود، تنوع بالای نوع و سایز غذاهاست. اگر سری به یکی از شعب عطاویچ زدید ساندویچ ژوهانسبورگ و برگرهای گوشت و مرغ لذیذش را فراموش نکنید!

پنج فست فود برتر شهر مشهد کدامند؟

آدرس: مشهد، بلوار صیاد شیرازی، بین صیاد ۲۰ و ۲۲

شماره تلفن: ۰۵۱۳۸۶۵۸۱۸۳

پیتزا شبدیز مشهد: یکی از مولفه های اصلی محبوبیت یک رستوران، رعایت اتیکت های رفتاری پرسنل در برخورد با مشتریان است. اگر روز سختی را سپری کرده اید، می‌توانید سریعاً خود را به یکی از شعب پیتزا شبدیز برسانید. توجه داشته باشید در صورت امکان از قبل یک میز برای خود رزرو کنید زیرا در غیر این صورت در زمان های شلوغی ممکن است مجبور باشید منتظر بمانید. فضای این رستوران کاملاً مناسب دورهمی های خانوادگی با تعداد کم است و محوطه سرسبز و دل انگیز این فست فود، لذت شما را از صرف غذا دو چندان خواهد کرد. در صورتی که به غذاهای تند علاقه دارید پیتزا مکزیکی شبدیز و در صورت علاقه به غذاهای جدید حتماً پیتزا جوجه کباب را امتحان کنید!

پنج فست فود برتر شهر مشهد کدامند؟

آدرس: مشهد، بلوار هفت تیر، نبش هفت تیر ۱۵

تلفن: ۰۵۱۳۸۶۶۶۶۶۶

رستوران باغ زیتون: این فست فود از جمله محبوب ترین فست فود های شهر مشهد است فضای این رستوران مناسب دورهمی های دنج و دوستانه است. از مزیت های این رستوران می‌توان به منوی مخصوص برای گیاهخواران اشاره کرد. همچنین توضیحات کامل برای هر غذا در منو نوشته شده است. با وجود قیمت های نسبتاً بالای غذاها در این رستوران مخاطبان آن رو به افزایش است و این نشان دهنده کیفیت بالای خدمات ارائه شده می باشد. پیشنهاد ما به شما پاستا روتینی، فیله استیک گریل و پاستای میگو است. نوش جان!

پنج فست فود برتر شهر مشهد کدامند؟

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، بهارستان ۱۰/۳، اولین کوچه سمت راست

تلفن: ۰۵۱۳۷۶۲۱۳۸۲

سخن پایانی

شهر مشهد از کلان شهرهای ایران محسوب می شود بنابراین مطابق هر سلیقه و خواسته ای می‌توان وعده های لذیذ و به یاد ماندنی را تجربه کرد.

از دیگر فست فود های شهر مشهد، می‌توان به فست فود کندز اشاره کرد. این فست فود به دلیل کیفیت بالا و همچنین موقعیت مکانی عالی مورد پسند علاقمندان به غذاهای ملل است. اگر از گشت و گذار در پاساژ پروما خسته شدید و بسیار گرسنه هستید، می‌توانید به این رستوران در نزدیکی پاساژ مراجعه کنید.

همچنین در ادامه باید بگوییم برای تجربه غذاهای ایتالیایی، آمریکایی، سالادهای متنوع و سوپ قرمز مخصوص به همراه خامه، سری به فست فود پاچینو واقع در بلوار ملک آباد نیز بزنید.

از دیگر فست فودهای شهر مشهد می‌توان به پیتزا پیتزا، بزرگمهر، پیتزا شب، فود فکتوری، گریل فود پر وحشی و ... اشاره کرد.