شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#کادر فنی

رحیم یوسفی در گفتگو با خبر ورزشی:

یحیی به هر کسی بازی بدهد به جز یک بازیکن/ پرسپولیس باید انتحاری بازی کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر مهدی عبدی جوانی کرده و بدون اجازه کادر فنی برای فینال تیم بچه محل هایش به آزادی رفته یحیی گل‌محمدی نباید تا این اندازه به او سخت بگیرد.

یحیی به هر کسی بازی بدهد به جز یک بازیکن/ پرسپولیس باید انتحاری بازی کند
خبرورزشی -

رحیم یوسفی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره تنبیه مهدی عبدی و بازی پیش رو مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهاراتی را مطرح کرد.

خبر دارید مهدی عبدی همچنان از حضور در تمرینات منع شده است؟

اگر تیم آن روز تمرین نداشته و او برای تماشای بازی بچه محل هایش به آزادی رفته این همه سخت گیری درست نیست. ولی اگر تمرین داشته و رفته، قطعاً کار اشتباهی کرده.

ظاهراً او بعد از یک نیمه بازی مقابل نیروی زمینی در مصاف تدارکاتی پرسپولیس، بدون اجازه کادرفنی راهی استادیوم آزادی شده است؟

این هم کار درستی نیست. به هر حال باید اجازه می گرفت. گرچه او دیگر بعد از تعویض شدن قرار نبوده بازی کند، ولی لابد دوست داشته برای دیدن بازی نساجی به آزادی برود. فکر می‌کنم یحیی هم باید شرایط این جوان را درک کند. چون ما خودمان هم در جوانی از این اشتباهات کرده‌ایم. ضمن اینکه اشتباه عبدی لطمه‌ای به وضعیت تمرین خودش یا تیم نزده. باز هم کادر فنی خودش می‌داند.

به نظر شما عبدی که این روزها تمرین نکرده جلوی پیکان به میدان می‌رود؟

او و تمیروف نباشند بهتر است. به نظر من هر کسی بازی می‌کند فقط تمیروف را بازی ندهند. چون اصلا به درد پرسپولیس نمی خورد. نمی‌دانم چرا این بازیکن برای بودن در ترکیب مصونیّت دارد که هر بازی افتضاح تر بازی می‌کند باز هم در ترکیب اصلی به میدان می رود!

بازی با پیکان را چطور پیش بینی می کنید؟

ما حتماً باید این بازی را ببریم. چون به سه امتیازش نیاز داریم. هر طور شده پرسپولیس باید برنده زمین را ترک کند.

در این بازی سبک بازی پرسپولیس باید به چه شکل باشد؟ با دو فوروارد بازی کند یا یک فوروارد؟

هر کاری می‌کند باید برنده شود. گفتم پرسپولیس باید انتحاری بازی کند. تمام نیرویش را روی حمله بگذارد و البته از دفاع غافل نشود. چون پیکان هم توان تهاجمی خوبی دارد.

یحیی به هر کسی بازی بدهد به جز یک بازیکن/ پرسپولیس باید انتحاری بازی کند

می‌دانید برد پرسپولیس در این بازی، در شرایطی که استقلال در اصفهان بازی دارد می‌تواند برای پرسپولیس سرنوشت ساز باشد؟

تیم پرسپولیس اصلاً نباید به نتایج استقلال کاری داشته باشد. بچه ها باید کار خودشان را بکنند و فقط در هر بازی برای برد به میدان بروند.

با توجه به برد دور رفت پرسپولیس مقابل پیکان نتیجه این بازی را چطور پیش بینی میکنید؟

قطعاً پیکان دوست دارد باخت دور رفت را تلافی کند ولی پرسپولیس هم اگر نخواهد این بازی‌ها را هم ببرد کجا می‌خواهد برنده شود! باید با یک سیستم هجومی وارد زمین شود چون مساوی هم به درد پرسپولیس نمی خورد. محکم بازی کند و فقط گل بزند تا برنده شود.

حضور هواداران در این بازی چقدر به پرسپولیس کمک خواهد کرد؟

آنها هم به عنوان یار دوازدهم باید بروند و حمایت کنند. دیگر در این ۶ بازی هر کاری از دستمان برمی‌آید باید انجام بدهیم تا بعداً نگوییم ای کاش فلان کار را انجام می‌دادیم.

فکر می کنید که حامد لک در این بازی درون دروازه بایستد؟

این به سطح آمادگی حامد بستگی دارد ولی می خواهم این را بگویم که گاهی بازیکنان افت می‌کنند و طبیعی هم هست. حامد لک همان کسی است که پرسپولیس را به فینال لیگ آسیا برد و همان سال جزو بهترین دروازه بانان قاره انتخاب شد. نباید تا این اندازه او را تحت فشار می‌گذاشتیم. گاهی این همه فشار باعث افت بازیکن می شود. امیدوارم اگر حامد بازی می کند مثل کوه جلوی دروازه پرسپولیس بایستد.