شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

بهانه گرت بیل برای خودداری از شرکت در جشن قهرمانی رئال مادرید

بهانه گرت بیل برای خودداری از شرکت در جشن قهرمانی رئال مادرید

ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید عدم حضورش در جشن قهرمانی این تیم را با آوردن یک بهانه توجیه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از نکاتی که در جشن قهرمانی روز گذشته (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید پس از فتح لالیگا جلب توجه می‌کرد، غیبت گرت بیل بود.

او که در این بازی حضور نداشت، نه تنها در مراسم اهدای جام قهرمانی به کهکشانی‌‌های شرکت نداشت، بلکه آنها را در دور افتخارشان در خیابان‌های مادرید برای برگزاری جشن قهرمانی با هواداران هم همراهی نکرد.

بیل که قراردادش با رئالی‌ها تابستان امسال به پایان می‌رسد، بعد از شنیدن کلی انتقاد و طعنه در فضای مجازی به خاطر عدم حضورش در جشن قهرمانی، توئیتی منتشر کرد و غیبتش را توجیه کرد.

او نوشت: بسیار ناراحتم که نتوانستم امشب در جشن قهرمانی شرکت کنم. دلیل اینکه شرکت نکردم گرفتگی عضلات کمرم بود. من به تیمم به خاطر کسب عنوان قهرمانی بسیار افتخار می‌کنم. بچه‌ها از جشن‌تان لذت ببرید.

بیل در حالی به بهانه مصدومیت و در واقع به خاطر نقش کمرنگش در بازی‌های این فصل رئال مادرید از شرکت در جشن قهرمانی خودداری کرد که برخلاف او دیگر نیمکت‌نشینان تیم مثل ادن ازار نه تنها خودشان بلکه تمام اعضای خانواده‌شان را هم برای شرکت در این جشن همراه آورده بودند. حتی بازیکنان مصدوم و محروم تیم مانند لوکا یوویچ، ناچو و میلیتانو هم که جایی در بازی روز گذشته کهکشانی‌ها نداشتند در جشن قهرمانی شرکت کردند تا نشان دهند که صرفاً مصدومیت نمی‌تواند دلیل قابل قبول برای جدا کردن راه‌شان از تیم باشد.

انتهای پیام/