شهر خبر

اژه‌ای از حمایت نمایندگان در رویکرد تحولی دستگاه‌ قضا قدردانی کرد

اژه‌ای از حمایت نمایندگان در رویکرد تحولی دستگاه‌ قضا قدردانی کرد

رییس قوه قضاییه در نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حمایت‌ها و پشتیبانی نمایندگان درباره رویکردهای تحولی و تعالی‌بخش و اقدامات دستگاه‌ قضا قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدمحسن دهنوی در نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: چندی پیش نامه‌ای با امضای جمع زیادی از نمایندگان خطاب به مقام معظم رهبری در تقدیر و حمایت از عملکرد قوه قضائیه قرائت شده بود که در پاسخ به این نامه، ریاست قوه قضائیه متنی را ارسال کردند. 

در نامه غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه به نمایندگان مجلس آمده است: از تلاش‌های ارزشمند و خدمات خالصانه شما نمایندگان محترم و خستگی‌ناپذیر مجلس شورای اسلامی و همچنین از حمایت‌های گرم و پشتیبانی کامل از رویکردهای تحولی و تعالی‌بخش و اقدامات دستگاه‌ قضا در جای جای نامه آکنده از لطف که به محضر ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تقدیر و تشکر می‌کنم.

رییس قوه قضاییه در این نامه تاکید کرد: توفیق خدمتگزاری به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در سنگر خطیر و مهمی مثل مجلس شورای اسلامی برای شما خادمان ملت افتخاری بزرگ و برای همه کارگزاران نظام اداری کشور فرصتی مغتنم است، ان شاء الله با همراهی و همدلی مجلس و دولت محترم بتوانیم برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام‌های مهم و اثربخشی در جهت خدمت به مردم عزیز میهن اسلامی و حل مشکلات آنها برداریم.

در این نامه خاطرنشان شد: امید دارم حضور موثر و همت بالای شما نمایندگان دلسوز در کنار کارکنان خدوم قوه قضائیه منشأ خیر و برکات برای انقلاب مردم باشد. سعادت، سلامت و توفیقات روزافزونتان را در پیشبرد اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی از درگاه خداوند مسئلت دارم.

انتهای پیام/