شهر خبر

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد؛

نجات ۳۱ مصدوم حوادث جاده‌ای توسط نیروهای هلال احمر

نجات ۳۱ مصدوم حوادث جاده‌ای توسط نیروهای هلال احمر

رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به اینکه از هشتم الی دهم اردیبهشت، ۳۳۸ مأموریت توسط نیروهای امدادی انجام شد، از نجات ۳۱ مصدوم گرفتار در حوادث جاده‌ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ولی پور با اشاره به عملیات‌های امداد و نجات در ۷۲ ساعت گفت: از تاریخ هشتم الی دهم اردیبهشت ماه، ٣٣٨ مورد عملیات توسط نیروهای امدادی در سطح کشور انجام و در مجموع به ۱۵ هزار و ۴۲۳ نفر امدادرسانی شد.

وی افزود: در این مأموریت‌ها ۲۰۵ نفر نجات داده شدند و ۱۴۹ مصدوم حوادث و سوانح مختلف از طریق ناوگان زمینی و هوایی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: همچنین به ۴۵۳ نفر از مصدومین حوادث رانندگی که به صورت سطحی دچار مجروحیت شده بودند، خدمات درمانی سرپایی ارائه و در حین ۴۳ مأموریت فنی رهاسازی مصدومین حوادث رانندگی، ۳۱ مصدوم نجات داده شدند.

ولی پور با اشاره به حضور فعال نیروهای امدادی در مناطق صعب العبور کشور گفت: در تمامی ساعات شبانه روز، نیروهای امدادی هلال احمر در تمامی مناطق در حالت آماده باش قرار دارند تا به شهروندان خدمات امدادی ارائه و با تمام توان در این مسیر گام بر می‌دارند.