شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بهزیستی#مجلس#منابع#رفاه

عبدالملکی در صحن مجلس:

بودجه سازمان بهزیستی کافی نیست

بودجه سازمان بهزیستی کافی نیست

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان بهزیستی به منابع مالی زیادی نیاز دارد و مجلس باید اعتبارات این سازمان را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله عبدالملکی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر مبنی بر اینکه چرا سازمان بهزیستی به وظایف خود عمل نمی‌کند؟ گفت: در وهله اول لازم است از اینکه نمایندگان پاسخ‌های بنده به سوال قبلی را قانع‌کننده دانستند، تقدیر و تشکر کنم. مجلس و دولت انقلابی هستند و تعامل بین دولت و مجلس باعث می‌شود اتفاقات خوبی برای مردم بیفتد.

وی درباره سازمان بهزیستی، گفت: یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های اصلی ما مربوط به حوزه بهزیستی است و مخاطبان سازمان بهزیستی، ضعیف‌ترین و مظلوم‌ترین اقشار جامعه هستند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سازمان بهزیستی یک سازمان هزینه‌محور است و سال گذشته منابع این سازمان به قدر کفایت نبود اما امسال و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ اعتبارات بسیار خوبی برای سازمان بهزیستی در نظر گرفته شد.

عبدالملکی گفت: لازم است از اقدام انقلابی مجلس شورای اسلامی مبنی بر افزایش ۴۷ درصدی بودجه سازمان بهزیستی تقدیر و تشکر کنم. ما در سازمان بهزیستی به منابع مالی نیاز داریم و درست است که امسال منابع این سازمان تقویت شده اما هنوز هم کافی نیست و باید در بودجه‌های آینده هم تقویت اعتبارات سازمان بهزیستی مورد توجه قرار گیرد.

تکمیل می شود....