شهرخبر

قهرمانی در جام حذفی تقدیم به همه مازندرانی‌ها/ امیدوارم وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به نساجی داشته باشد

قهرمانی در جام حذفی تقدیم به همه مازندرانی‌ها/ امیدوارم وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به نساجی داشته باشد

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و جوانان از نساجی حمایت کنند.

امیرمهدی جانملکی، مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به قهرمانی نساجی در جام حذفی اظهار داشت: این پیروزی و این موفقیت را از صمیم قلب مان به هواداران پرشور خود هدیه می کنیم.

وی در مورد دیدار فینال و تقابل برابر آلومینیوم تاکید کرد: بازی سختی برابر حریف داشتیم ولی با تمام وجود تلاش کردیم که برنده این میدان باشیم. روند بازی به گونه ای بود که دو تیم شرایط سختی داشتند اما در نهایت مهم این بود که به پیروزی رسیدیم و جام ارزشمندی را به دست آوردیم.

بازیکن نساجی با تاکید بر حضور پرشور هواداران نساجی در استادیوم آزادی و تاثیر این اتفاق روی موفقیت این تیم افزود: حدود 40-30 هزار هوادار با وجود همه مشکلات به تهران آمدند تا از ما حمایت کنند. این در حالی بود که هزاران هزار هوادار هم در مازندران چشم انتظار قهرمانی ما بودند و حضورشان و انرژی مثبتی که از راه دور دادند، قوت قلب مان شدند و خوشحال هستم که لبخند شادی و رضایت را بر لبان شان نشاندیم. دست تک تک عزیزان را می بوسم و از همه آنها تشکر می کنم. این قهرمانی هدیه ای از ما برای هواداران بود.

جانملکی با اشاره به حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در فینال و اهدای مدال به اعضای تیم نساجی به خبرنگار برنا گفت: این حضور اتفاق خوبی بود. امیدوارم وزیر و وزارت ورزش حالا نگاه ویژه ای به نساجی داشته باشند و از تیم به عنوان نماینده ایران در آسیا حمایت کنند و امکانات خوبی را در اختیار باشگاه قرار دهند تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران در آسیا باشیم.

وی در خصوص شرایط و آینده نساجی در ادامه لیگ برتر تصریح کرد: با قهرمانی در جام حذفی با روحیه بهتری برای لیگ برتر آماده می شویم و در تلاش هستیم با شرایط مطلوبی 6 بازی باقی مانده از لیگ را با نتایج خوبی پشت سر گذاشته و با رتبه ای خوب و درخور توجه لیگ برتر را به پایان برسانیم.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام/