شهر خبر

بازیکنی که 10 دقیقه بازی می‌کند و 20 بار هم استوری می‌گذارد به درد پرسپولیس نمی‌خورد/ مشکل اصلی سرخ‌پوشان مسائل روحی و روانی است

بازیکنی که 10 دقیقه بازی می‌کند و 20 بار هم استوری می‌گذارد به درد پرسپولیس نمی‌خورد/ مشکل اصلی سرخ‌پوشان مسائل روحی و روانی است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنی که 10 دقیقه بازی می‌کند و 20 بار هم استوری می‌گذارد به درد تیم فوتبال پرسپولیس نمی‌خورد.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: در حالی که 6 بازی مهم تا پایان فصل باقی مانده است بروز برخی حواشی برای پرسپولیس خیلی بد است. متاسفانه یکسری از بازیکنان هنوز نمی دانند در چه تیمی بازی می کنند و هنوز متوجه ارزش و اعتبار باشگاه بزرگ پرسپولیس نشده اند. الان باید تمام هم و غم اعضای مجموعه تیم موفقیت در 6 بازی پایانی باشد اما یکسری به فکر فصل آینده خود هستند و با رسانه ای کردن پیشنهادات آنچنانی و فرافکنی برای پرسپولیس ایجاد حاشیه می کنند. بازیکنی که 10 دقیقه بازی می کند و 20 بار هم استوری می گذارد به درد پرسپولیس نمی خورد.

وی افزود: در شرایط فعلی تمرکز همه باید پیروزی در 6 بازی پایانی باشد اما برخی از بازیکنان در مورد رفتن از پرسپولیس در پایان فصل حرف می زنند. آقایان اینجا پرسپولیس است، هر کسی می خواهد برود، راهش باز است اما حق ندارد تیم و هوادارانش را دچار حاشیه کند. بازیکن تا زمانی که با تیم قرارداد دارد باید با جان و دل برای تیم زحمت بکشد و عرق بریزد نه اینکه همه جا بنشیند و از رفتن به فلان تیم و بهمان تیم صحبت کند!

پیشکسوت پرسپولیس ضمن انتقاد از رسانه‌ای شدن نقل و انتقالات برای پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر اگر لیست ورود و خروجی هم وجود دارد باید فقط مدیران و مربیان از آن باخبر باشند نه اینکه هر روز در رسانه ها خبرهایش را بخوانیم. از گل محمدی به خاطر این موضوع گله دارم. البته او در مصاحبه اش گفته بود که فعلا لیست ورود و خروجی ندارد اما از قدیم گفته اند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها. باشگاه شرایط حساسی دارد و خودمان نباید به دست خودمان حاشیه سازی کنیم.

عربشاهی با اشاره به ناکامی‌های اخیر پرسپولیس در بازی‌های دوستانه و ایجاد نگرانی برای تکرار ناکامی‌ها در دیدارهای رسمی به خبرنگار برنا گفت: این مسئله ارتباط مستقیم به شرایط روحی و روانی تیم دارد. این تیم به روانکاوی نیاز دارد. کادر فنی باید بچه ها را بیشتر دورهم جمع کند و به آنها روحیه و انگیزه بدهد. اینکه تمرین در یک هفته تعطیلات زیادی داشته باشد اصلا نمی تواند به سود پرسپولیس باشد. مشکل اصلی این پرسپولیس مسائل روحی و روانی است.

وی در پایان تاکید کرد: 6 بازی باقی مانده برای پرسپولیس و 45 میلیون هوادارش حکم فینال را دارد و حتی اگر اختلاف و مشکلی وجود دارد باید تا پایان این بازی ها به دست فراموشی سپرده شود تا ان شالله در پایان لیگ جشن ششمین قهرمانی متوالی را برای پرسپولیس برپا کنیم. 

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام/