شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#جدید

لالیگا| رئال مادرید سی‌و‌پنجمین قهرمانی‌اش را مسجل کرد/ رکوردی جدید برای آنچلوتی

لالیگا| رئال مادرید سی‌و‌پنجمین قهرمانی‌اش را مسجل کرد/ رکوردی جدید برای آنچلوتی

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب یک پیروزی قاطع خانگی برابر اسپانیول قهرمانی زودهنگام خود در فصل جاری لالیگا را در فاصله ۴ هفته به پایان این رقابت‌ها قطعی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اداه دیدارهای روز دوم از هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، امروز (شنبه) از ساعت 18:45 به وقت تهران تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف اسپانیول رفت و میهمان کاتالان را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و با این پیروزی قهرمانی‌اش را مسجل کرد و جام را بالای سر برد.

در این بازی رودریگو دو بار در دقایق 33 و 43، مارکو آسنسیو در دقیقه 55 و کریم بنزما در دقیقه 81 گل‌های رئال مادرید را به ثمر رساندند. به این ترتیب رئال مادرید که حتی با یک تساوی هم قهرمانی‌اش را قطعی می‌کرد، سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد و برای سی‌و‌پنجمین بار فاتح لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا شد تا فاصله خود به عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها با بارسلونا دومین تیم پرافتخار لالیگا به 9 مورد افزایش دهد. آخرین قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل 20-2019 رقم خورد.

با این نتیجه رئال مادرید 81 امتیازی شد و با افزایش فاصله‌اش با سویای رده دومی به 17 امتیاز، عملاً رسیدن به صدر جدول را برای تعقیب کنندگانش غیرممکن کرد. این اتفاق همچنین کارلو آنچلوتی را به اولین سرمربی در تاریخ تبدیل کرد که در هر 5 لیگ معتبر فوتبال اروپا، سری A، لیگ برتر انگلیس، لوشامپیونه فرانسه، بوندس‌لیگای آلمان و اکنون لالیگا به عنوان سرمربی قهرمان شده است.

تیم فوتبال رئال مادرید , لالیگا اسپانیا ,

ساعاتی پیش از این بازی نیز تیم فوتبال ویارئال در خانه آلاوس با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داده بود. ویکتور لاگاردیا در دقیقه 4 و گونسالو اسکالانته در دقیقه 31 برای آلاوس و ساموئل چوکوئزه در دقیقه 47 تنها گل ویارئال را به ثمر رساند.

امشب دو بازی دیگر در لالیگا برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 21 به وقت تهران والنسیا میزبان لوانته خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23:30 اتلتیکومادرید میهمان اتلتیک بیلبائو است.

 

انتهای پیام/