شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال

قاسمپور: شاید گزینه های دیگری هم شرایط مناسبی برای سرمربیگری تیم جوانان داشته باشند

اتفاق عجیب در انتخاب سرمربی تیم ملی/ ۵ کاندیدای دیگر هم به لیست اصلی اضافه شد!

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: کمیته فنی باید ۵ گزینه دیگر را برای سرمربیگری تیم جوانان اعلام کند.

ابراهیم قاسمپور
خبرورزشی -

ابراهیم قاسمپور درباره جلسه امروز کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با ۵ گزینه سرمربیگری تیم جوانان اظهار داشت: کمیته فنی به این نتیجه رسید که ۵ گزینه کم است و دست کم باید ۱۰ گزینه برای سرمربیگری تیم جوانان داشته باشیم. به همین دلیل از کمیته جوانان درخواست کردیم ۵ گزینه دیگر هم معرفی کنند.

وی ادامه داد: قرار است گزینه های جدید هم برنامه کاری خود را بدهند تا پس از بررسی برنامه همه نفرات، نتیجه قطعی اعلام شود. در جلسه امروز تصمیم خاصی گرفته نشد. امیر میرزاییان، مجید نامجومطلق، صمد مرفاوی، داود مهابادی و امیرحسین پیروانی درباره برنامه های ارائه داده خود توضیحاتی ارائه کردند.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به این نتیجه رسیدیم شاید گزینه های دیگری هم شرایط مناسبی برای سرمربیگری تیم جوانان داشته باشند. به همین دلیل درخواست کردیم دست کم ۱۰ گزینه برنامه بدهند. احتمال دارد از بین نفراتی که امروز برنامه دادند یا نفراتی که در آینده برنامه می‌دهند در نهایت یک نفر را انتخاب کنیم. به احتمال فراوان جلسه بعدی کمیته هم چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و تا آن زمان کمیته فنی باید گزینه های جدید را به ما معرفی کند.