شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کشورهای عربی

کشورهای عربی از اسرائیل رشوه می گیرند!

کدخبر: 492082
یک کارشناس فلسطینی اعلام کرد که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای سکوت در برابر اقدامات خصمانه اسرائیل علیه فلسطین از این رژیم رشوه می‌گیرند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، «عبدالمجید السویلم» تحلیگر سیاسی فلسطینی امروز شنبه در سخنانی اعلام کرد که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به مسئولیت خود عمل نمی‌کنند و در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی نمی‌ایستند.

المعلومه گزارش داد، وی افزود: این کشورها برای سکوت در برابر اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی از این رژیم رشوه می‌گیرند. السویلم اظهار داشت که عادی سازی روابط کشورهای خلیج فارس با رژیم صهیونیستی بدون هیچگونه شرم و خجالتی از سوی آنها، صورت می‌گیرد و هیچ کس به اقدامات ایذائی صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان اعتراضی نمی‌کند.

این کارشناس فلسطینی در ادامه گفت: کشورهای عربی که به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداختند تنها به بر محکوم کردنِ شفاهی اقدامات رژیم صهیونیستی اکتفا کرده و حتی برخی از این کشورها از تجاوزات و اقدامات خصمانه این رژیم حمایت می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانتی نابخشودنی و توطئه ای در جهت تضعیف جبهه مقاومت اسلامی و ازبین بردن مسئله فلسطین است.