شهر خبر

دبیرکل نهاد کتابخانه‌ها درگذشت نادر طالب‌زاده را تسلیت گفت

دبیرکل نهاد کتابخانه‌ها درگذشت نادر طالب‌زاده را تسلیت گفت

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به مناسبت درگذشت نادر طالب‌زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به‌مناسبت درگذشت نادر طالب‌زاده، کارگردان و مستندساز، پیام تسلیتی صادر کرد. مشروح متن این‌ پیام را می‌توانید در ادامه بخوانید:

«فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

به آنچه خدا از فضل خود به آنان داده است شادمانند، و برای کسانی که از پی ایشانند و هنوز به آنان نپیوسته‌اند شادی می‌کنند که نه بیمی بر ایشان است و نه اندوهگین می‌شوند. آیه 170 سوره آل عمران»

فقدان استاد ارجمند، مبارز نستوه، هنرمند متعهد و تراز انقلاب اسلامی، مجاهد جهاد تبیین، جناب آقای نادر طالب زاده باعث تألم و تأثر شدید جامعه فرهنگ، هنر و رسانه و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شد.

مشیت و اراده خداوند متعال بر این قرار گرفت که در ایام نورانی ماه مبارک رمضان و در روز قدس شریف به سرور شهیدان عالم و همرزمان شهیدش بپیوندد.

این جهادگر عرصه جنگ نرم، که نام و آوازه اش در سپهر هنر و فرهنگ متعالی انقلاب اسلامی و مبارزه حق علیه باطل، همواره باقی است، مصداق واقعی این قول یار شهیدش آوینی بود: «هنرمند رویی به عالم غیب دارد و رویی به عالم شهادت. با آن روی خورشیدی منیر است و با این روی قمری مستنیر در شب ظلمانی کرۀ ارض...»

خدمات ماندگار آن هنرمند گرانقدر، بصیر و با فضیلت که بیان و عملش تجلی اندیشه و تفکر انقلابی، تدبیر، آگاهی و شجاعت بود و زحماتِ بی‌دریغش در معرفی و ترویج ارزش‌های انقلاب و تربیت نسل جدید هنرمندان جوان انقلابی، منشوری راهگشا در دفاع از حق، صیانت از حریم مقدّس انقلاب اسلامی و پرورش نیروهای فکری نظام محسوب می شود و بر حسنات کارنامة درخشان ایشان خواهد افزود. ان‌شاءالله

اینجانب فقدان آن فقید سعید را به خانواده مکرّم ایشان، همکاران و جامعه فرهنگی- هنری کشور، مخصوصا جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز سفرکرده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌کنم.ان شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد.رحمت و مغفرت و رضوان الهی بر این برادر فقید باد.

مهدی رمضانی ـ دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور»

انتهای پیام/