شهرخبر

قالیباف درگذشت نادر طالب‌زاده را تسلیت گفت

قالیباف درگذشت نادر طالب‌زاده را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت هنرمند خستگی‌ناپذیر، متعهد و انقلابی نادر طالب‌زاده را تسلیت گفت.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت هنرمند خستگی‌ناپذیر، متعهد و انقلابی، مستندساز سال‌های پرافتخار دفاع مقدس، نادر طالب‌زاده را تسلیت گفت.

متن پیام به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت هنرمند خستگی‌ناپذیر، متعهد و انقلابی، مستندساز سال‌های پرافتخار دفاع مقدس استاد حاج نادر طالب‌زاده موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

آن مجاهد نستوه عرصه هنر که از همراهان و همکاران سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی بود، سراسر عمر خود را وقف خدمت مخلصانه و بی‌منت به انقلاب اسلامی کرد و حقیقتاً از چهره‌های درخشان عرصۀ جهاد تبیین و الگویی جاودان برای تمامی هنرمندان جبهه مقاومت و مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی به‌شمار می‌آمد؛ آن مرحوم در مسئولیت‌های گوناگون از جمله دبیری کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیری جشنواره فیلم عمار، تهیه و تولید مستند و تولیدات هنری متعدد روشنگر و انقلابی و تدریس و پژوهش فرهنگی و رسانه‌ای باقیات صالحات ارزشمندی از خود بر جای گذاشت.

مرحوم طالب‌زاده با هنر خود، صدای مظلومان عالم بود و دغدغۀ یاری‌رسانی به مظلومان و مستضعفان عالم لحظه‌ای از خاطر شریف او دور نماند.

اینجانب این ضایعه را محضر ملت شریف ایران، مجاهدان جبهۀ هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی، دوست‌داران، شاگردان و خانوادۀ آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/+