شهر خبر

جنبش جهاد اسلامی در واکنش به راهپیمایی جهانی روز قدس:

همکاری ملل اسلامی با یکدیگر سیلی دردناکی بر صورت عادی سازان است

همکاری ملل اسلامی با یکدیگر سیلی دردناکی بر صورت عادی سازان است

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد:از مواضع دوستانه و صادقانه ای که در راستای حمایت از مردم فلسطین و مقاومت از طریق شرکت در راهپیمایی روز قدس صورت اتخاذ شد، صمیمانه سپاسگزاریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای از تمامی کسانی که در راهپیمایی‌های روز جهانی قدس شرکت کرده و خشم و انزجار خود را علیه رژیم اشغالگر اسرائیلی نشان دادند، تشکر کرد.

در این بیانیه آمده است: «از مواضع دوستانه و صادقانه ای که در راستای حمایت از مردم فلسطین و مقاومت از طریق شرکت در راهپیمایی روز قدس صورت اتخاذ شد، صمیمانه سپاسگزاریم.

این جنبش در ادامه افزود: «همکاری ملت‌های اسلامی با یکدیگر در مبارزه با اشغالگران سیلی محکم بر صورت عادی سازان روابط است و به مقاومت فلسطین این اطمینان و اعتماد به نفس را می‌دهد که پیوسته و پرقدرت در مقابل صهیونیست‌ها قد علم کند.»

جهاد اسلامی در پایان برگزاری این دست از تظاهرات و همایش‌های بین المللی در حمایت از فلسطینیان را سنگ بنایی در راستای پیروزی نهایی علیه رژیم اسرائیل و تقویت ایستادگی مردم فلسطین و تحقق پیروزی‌های بیشتر برای آنان دانست.