شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیفون#اپل

ترفند ساده اپل برای تعمیر گوشی آیفون در خانه

ترفند ساده اپل برای تعمیر گوشی آیفون در خانه

ترفند ساده اپل برای تعمیر گوشی آیفون در خانه
کاربران در صورت برخورداری از دانش و مهارت لازم، می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به کتابچه ها، قطعات و ابزار‌های اصلی تعمیرات اپل دسترسی پیدا کنند و اقدام به تعمیر گوشی اپل خود نمایند.

به گزارش ثریا در نوامبر سال گذشته، اپل اعلام کرد که در اوایل سال ۲۰۲۲ اپلیکیشن جدید سلف سرویس خود را راه اندازی خواهد کرد. این اپلیکیشن دیروز (۲۷ آوریل) بصورت رسمی توسط این شرکت راه اندازی شد. این برنامه در حال حاضر تنها گوشی‌های آیفون را پوشش می‌دهد و فقط شامل آیفون ۱۳، آیفون ۱۲ و آیفون SE (۲۰۲۲) می‌شود؛ در آینده نیز از دستگاه‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

در حال حاضر فقط کاربران ایالات متحده می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند و اپل می‌گوید که در اواخر امسال به اروپا نیز گسترش خواهد یافت. کاربران در صورت برخورداری از دانش و مهارت لازم، می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به کتابچه ها، قطعات و ابزار‌های اصلی تعمیرات اپل دسترسی پیدا کنند و اقدام به تعمیر گوشی اپل خود نمایند. کاربران اکنون می‌توانند از طریق فروشگاه رسمی اپلیکیشن سلف سرویس اپل، این محصولات را خریداری کنند.

اپل می‌گوید که فروشگاه تعمیرات سلف سرویس به تدریج با اقلام جدیدی برای انواع محصولات این شرکت از جمله مک‌های مجهز به تراشه سیلیکون اپل به روز می‌شود. در حال حاضر بیش از ۲۰۰ قطعه جداگانه برای iPhone 13، iPhone 12 و iPhone SE (2022) وجود دارد.

چگونه از اپلیکیشن سلف سرویس اپل استفاده کنیم؟
برای شروع ابتدا کاربران باید به دفترچه راهنمای تعمیراتی که اپل برای محصول ارائه می‌دهد و همچنین تعمیر مربوطه در وب سایت پشتیبانی اپل نگاهی بیندازند. پس از آن می‌توانند قطعات را از فروشگاه تعمیرات سلف سرویس اپل سفارش دهند. این غول فناوری در ایالات متحده تحت "تست گسترده برای اطمینان از بالاترین کیفیت، ایمنی و قابلیت اطمینان" قرار گرفته است. اپل یک کیت تعمیر اجاره‌ای ۴۹ دلاری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که حاوی همه تجهیزاتی است که برای انجام تعمیرات به آن نیاز دارند. این کیت بصورت رایگان ارسال می‌شود و کاربران یک هفته مهلت دارند تا از آن استفاده کنند.

منبع: فرارو