شهر خبر

خانواده «خوشنام» در خبرگزاری برنا

خانواده «خوشنام» در خبرگزاری برنا

عوامل سریال خوشنام که این روز ها روی آنتن شبکه یک سیماست مهمان خبرگزاری برنا شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  عوامل سریال «خوشنام» به خبرگزاری برنا آمدند و در خصوص این مجموعه تلویزیونی با ما به گپ و گفت نشستند.

در این نشست احمد زالی تهیه کننده سریال از روند انتخاب فیلمنامه، بازنویسی قصه، انتخاب بازیگران ، سختی های مسیر تولید و سفر گروه به مشهد مقدس برای ضبط سکانس های پایانی خبر داد.

علیرضا نجف زاده کارگردان سریال درخصوص نحوه انتخاب شخصیت های اصلی و سبکی که برای کارگردانی این مجموعه در نظر گرفته بود گفت.

 

حضور علیرضا نجف زاده در خبرگزاری برنا

فهیمه سلیمانی نویسنده سریال درباره شخصیت پردازی، دیالوگ نویسی و تعاملش با کارگردان و تهیه کننده در خصوص مسیر داستان صحبت کرد.

هومن حاجی عبداللهی از شکل گیری شخصیت شهرام و تکنیکی که برای این شخصیت خاکستری به قول خودش لات 1400 در نظر گرفته است گفت.

امیر کربلایی زاده بازیگر نقش ماشال از ویژگی های این نقش و ورودش  به داستان و لهجه نیشابوری که برای این نقش در نظر گرفته است صحبت کرد .

و نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش پونه از ویژگی های کاراکتر پونه به خصوص ابعاد طنازانه اش مانند خنگ بودن شخصیت صحبت کرد که به زودی مشروح گفت و گوی عوامل سریال «خوشنام» از نظرتان خواهد گذشت.

انتهای پیام/