شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هنرمند

شوکت حجت: از شهلا ناظریان همواره درس تواضع آموختم/این بانوی هنرمند عرصه دوبله بسیار اخلاق مدار بود!

شوکت حجت: از شهلا ناظریان همواره درس تواضع آموختم/این بانوی هنرمند عرصه دوبله بسیار اخلاق مدار بود!

شوکت حجت دوبلور، صداپیشه و مدیر دوبلاژ در مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه شهلا ناظریان گفت: شهلا ناظریان برای من یک استاد تمام عیار بود و یکی از درس هایی که همواره از ایشان می گرفتم درس تواضع بود.

شهلا ناظریان دوشنبه پنجم اردیبهشت در سن 75 سالگی درگذشت و در روز چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه در مراسم تشییع و خاکسپاری این دوبلور فقید، چهره‌هایی همچون: افشین زی نوری، علیرضا جاویدنیا، منوچهر زنده دل، کیکاووس یاکیده، جواد پزشکیان، شهراد بانکی، شهروز ملک آرایی، رابعه مدنی، علیرضا باشکندی، شوکت حجت، ناهید امیریان و بسیاری دیگر از اهالی دوبله و رادیو حضور داشتند.

شوکت حجت دوبلور، صداپیشه و مدیر دوبلاژ که یکی از دوستان و همکاران شهلا ناظریان محسوب می شود با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در خصوص این دوبلور فقید گفت و گو کرد و گفت:  شهلا ناظریان برای من یک استاد تمام عیار بود و یکی از درس هایی که همواره از ایشان می گرفتم درس تواضع بود. با وجود اینکه من تازه وارد این کار و حرفه شده بودم اما خانم ناظریان به عنوان پیشکسوت این عرصه بسیار با فروتنی و مهربانی با ما همراه و همقدم می شدند و از هیچ گونه راهنمایی دریغ نمی کردند باید بگویم که در وجود این بانوی هنرمند کوچکترین تکبر و غروری نبود و درست از همان زمان شهلا ناظریان برای من و دیگر دوستان تبدیل به یک اسطوره شدند.

در پایان باید بگویم که من افراد را بیشتر از لحاظ اخلاق می سنجم و این بانو و هنرمند عرصه دوبله بسیار اخلاق مدار و دوست داشتنی بودند برای او از خداوند طلب آمرزش و مغرفت می کنم. روحشان شاد و یادشان گرامی.

انتهای پیام/