شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#یمن#مسلمانان#فلسطین#قبال

رهبر انصارالله:

رژیم و لابی صهیونیسم، دشمن اسلام و مسلمانان هستند

ابعاد شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ترکیبی با ایران و جبهه مقاومت

رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز پنجشنبه تأکید کرد که روز جهانی قدس، روز بسیج عمومی مسلمانان و اعلام موضع حق در قبال مسئله فلسطین است.

به گزارش مشرق، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز پنجشنبه تأکید کرد که حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری روز قدس، قصد داشتند وظایف و مسئولیت مسلمانان را در قبال فلسطین یادآور شوند.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، روز جهانی قدس، مناسبتی برای افزایش آگاهی است که از ملزومات مبارزه با دشمن به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: «روز جهانی قدس، روز بسیج عمومی مسلمانان و اعلام موضع حق در قبال مسئله فلسطین است. رژیم صهیونیستی و در پسِ آن، لابی صهیونیسم در جهان، دشمن اسلام و مسلمانان هستند هستند و باید دشمن دانسته شوند».

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد: «با تداوم تلاش منافقان برای تغییر دیدگاه نسبت به دشمن اسرائیلی، اهمیت زنده نگه داشتن روز جهانی قدس را افزایش می‌دهد. رژیم صهیونیستی، بر اساس جنایت، چپاول سرزمین و مصادره حقوق و اشغال سرزمین مسلمانان، بنا شده است».

الحوثی با اشاره به اینکه برخی از رژیمهای مزدور و دولتهای منافق قصد دارند ملتهای مسلمان را قانع کنند که دشمن اسرائیلی، همپیمان و دوست است، تصریح کرد، رژیمهای امارات، سعودی و آل خلیفه در بحرین، تمامی رسانه‌های خود را برای همگرایی با دشمن، بسیج کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رژیمهای سازشکار در مدارس خود قصد دارند نسلهایی را تربیت کنند که به دشمن اسرائیلی، وابسته باشند، تأکید کرد، عنوان صلح، فریبنده است و این کشور قصد داشتند این مسئله را ابزاری برای ائتلاف با صهیونیستها و دشمنی با امت اسلام قرار دهند.

رهبرانصارالله با بیان اینکه دوستی منافقان با دشمن صهیونیستی، سودی برای آنان ندارد، جز توطئه، تأکید کرد: «شما به دشمنان خود علیه امت خود کمک کردید. رسانه‌های دشمن نیز تأکید دارند که مافیای اسرائیلی، امارات را لانه خود کرده‌اند».

الحوثی دشمن اسرائیلی را یک رژیم فاسد دانست و در پایان گفت: «رژیم صهیونیستی، یک رژیم عادی نیست که بتوان با آن همزیستی کرد. وجود این رژیم در منطقه برای ایفای نقش فسادآمیز و تخریبی در آن است».

در همین ارتباط، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که روز جهانی قدس امسال، با سالگرد عملیات شمشیر قدس مصادف شده است تا روزی برای آگاهی امت اسلامی باشد.

النخاله تصریح کرد، روز جهانی قدس به این خاطر است که احساسات عدم پذیرش رژیم موقت صهیونیستی در قلب مسلمانان زنده بماند.

وی با بیان اینکه تسلیم نخواهیم شد و برای دفاع از خاک و مقدسات خود، باقی خواهیم ماند، خاطر نشان کرد: «نشست النقب و سایر نشستهای سازشکارانه صرفا نشانگر وضعیت و تلاش دشمنان برای نابودی مسئله فلسطین است».

منبع: فارس