شهر خبر

تماشاگران کرمانی تشنه ورود به استادیوم هستند/ امکانات سخت‌افزاری برای حضور مس در لیگ برتر را فراهم می‌کنیم

تماشاگران کرمانی تشنه ورود به استادیوم هستند/ امکانات سخت‌افزاری برای حضور مس در لیگ برتر را فراهم می‌کنیم

رییس هیات فوتبال استان کرمان اعلام کرد که آنها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا مس بتواند در لیگ برتر امکانات لازم را داشته باشد.

مهدی جهانشاهی، رییس هیات فوتبال استان کرمان، درباره بازی حساس برگزار شده لیگ یک بین مس و ملوان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی حساسی برای هر دو تیم و تمام تیم‌هایی که به فکر صعود بودند، بود. بازی با کیفیتی شاهد بودیم و خوب برگزار شد. مشکل خاصی هم در برگزاری مسابقه نبود. صعود مس؟ مس از کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و همه تلاش می‌کنند تا چنین اتفاقی رخ دهد.

وی درباره دیدار نیمه نهایی مس در جام حذفی اظهار داشت: مس تیم شایسته‌ای دارد و امسال روز جام حذفی هم بازیکنان تیم دوم به زمین رفتند که همان‌ بازیکنان هم تیم را تا نیمه نهایی جام حذفی بالا آوردند و چیزی از اصلی ها کم نداشتند. دیگران باید قضاوت کنند ما هرچه بگوییم به هر حال تیم استان ما هستند. هر سه تیم کرمان در فوتبال کشور (مس رفسنجان، مس کرمان و مس شهر بابک) روی جوان‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند و عملکردشان خوب بوده است.

جهانشاهی درباره حضور تماشاگران گفت: عدم حضور آن‌ها در بازی‌ها باعث شده عطش و تشنگی برای‌شان وجود داشته باشد ولی مقررات بیشتر از این به ما اجازه نمی‌دهد. قرار همان 30 درصد بوده حالا اگر افزایش دادند اطلاع ندارم. بیش از 60 درصد ورزشگاه خالی بود اما اگر قطعا اگر کرونا برود استقبال خوبی خواهد شد.

رییس هیات فوتبال استان کرمان درباره امکانات سخت‌افزاری تیم مس برای حضور در لیگ برتر افزود: متاسفانه این ورزشگاه با توجه به اینکه چندین سال از عمرش می گذرد خیلی با استانداردهایی که لیگ برتری‌ها باید داشته باشند فاصله دارد. در حال تلاش هستیم تا سال آینده ورزشگاه آماده باشد. مس رفسنجان بازی‌ها را در شهرش برگزار می‌کند و گل گهر هم که یکی از بهترین استادیوم ها را دارد.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام/