شهرخبر

گوشی Moto G82 5G به زودی به بازار می‌آید

گوشی Moto G82 5G به زودی به بازار می‌آید

گوشی Moto G82 5G به زودی به بازار می‌آید
مشخصات و طراحی گوشی Moto G82 5G از طریق وبسایت TENAA فاش شد

به گزارش ثریا گوشی Moto G82 5G به تازگی گواهینامه‌های 3C، FCC، Geekbench و TENAA را دریافت کرده است. دریافت این گواهینامه ها، علاوه بر افشا کردن مشخصات و طراحی این گوشی، نشان از راه اندازی آن در آینده نزدیک دارد.

گوشی Moto G82 5G با شماره مدل XT2225-2 در گواهینامه TENAA دیده شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی FullHD+ OLED، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ و باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است. در مورد طراحی این گوشی هم به طور خلاصه می‌توانیم بگوییم که بسیار شبیه به Moto G71 5G است.

گوشی Moto G82 5G با شماره مدل XT2225-2 در وب سایت گواهینامه TENAA چین مشاهده شده است. اطلاعات دیده شده در وبسایت این بنچمارک، طراحی و مشخصات کلیدی Moto G82 5G را نشان می‌دهد. طراحی Moto G82 5G شبیه به Moto G71 5G است که سال ۲۰۲۱ معرفی شد. قابل توجه است که پیش از این نیز گوشی Moto G82 5G در 3C، FCC و Geekbench نیز فهرست شده بود و این وبسایت‌ها به برخی از مشخصات کلیدی دستگاه اشاره کرده بودند. دریافت گواهینامه‌های گفته شده نشان می‌دهد که قرار است گوشی Moto G82 5G به زودی راه اندازی شود.

گوشی Moto G82 دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی FullHD+ OLED، پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 و باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است. در ادامه نگاهی کامل‌تر به مشخصات کلیدی این دستگاه می‌اندازیم.

طراحی ارائه شده از Moto G82 5G توسط وبسایت TENAA، شبیه به طراحی گوشی Moto G71 5G سال گذشته است. این گوشی دارای همان تنظیمات دوربین سه گانه عمودی با فلاش LED در پنل پشتی شیشه‌ای است. همچنین دارای یک سوراخ پانچ مرکزی در پنل جلویی با یک صفحه نمایش باریک است. گوشی Moto G82 دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست و یک دکمه دیگر در سمت چپ است که به نظر می‌رسد یک دکمه اختصاصی دستیار گوگل باشد.

گوشی Moto G82 5G با صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی +Full-HD عرضه می‌شود که پنل OLED آن از وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. در قلب این دستگاه یک پردازنده Qualcomm Snapdragon قرار دارد که طبق لیست مشخصات بنچمارک Geekbench، یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 است. ظرفیت رم Moto G82 5G دارای سه گزینه ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایتی است. فضای ذخیره سازی این دستگاه نیز در سه نسخه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی ارائه می‌شود.

گوشی Moto G82 5G دارای یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است. طبق مشخصات ارائه شده توسط وبسایت گواهینامه 3C، این باتری با شارژ سریع ۳۳ واتی همراه خواهد بود. در نهایت باید اضافه کنیم که گوشی Moto G82 5G روی اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. جزئیات دوربین Moto G82 5G هنوز یک راز است، اما پیش بینی می‌شود که سیستم سه‌گانه دوربین این گوشی شامل لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز ثانویه ۱۲ مگاپیکسلی و لنز سوم ۵ مگاپیکسلی باشد. احتمال دارد دوربین جلویی دستگاه نیز یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی باشد.

منبع: فرارو