شهر خبر

ارزیابی عملکرد تیم ‌ملی از زبان سرمربی تیم/ آینده فدراسیون مثل یک کاغذ نانوشته است

ارزیابی عملکرد تیم ‌ملی از زبان سرمربی تیم/ آینده فدراسیون مثل یک کاغذ نانوشته است

سرمربی تیم ‌ملی پومسه عملکرد تیم کشورمان در رقابت‌های جهانی را خوب ارزیابی کرد.

بدری اسدی، سرمربی تیم ‌ملی پومسه بانوان درباره کسب مقام پنجمی تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان کره جنوبی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: همانطور که در جریان هستید بعد از حدود سه سال اولین مسابقه‌ای بود که به صورت حضوری تیم ایران در آن حاضر شد که خوشبختانه منجر به نتایج خوبی هم شد. سطح کیفی مسابقات واقعا بالا بود چون نزدیک سه سال بخاطر کرونا رویدادی در این سطح برگزار نمی‌شد و استقبال خیلی خوبی صورت گرفته بود. اکثر کشورهای دنیا با تیم‌های توانمند خودشان در مسابقات حضور داشتند. استقبال به قدری خوب بود که انگار مردم جهان هم واقعا در این مدت دلتنگ هم بودند. به نظرم ورزش تنها عرصه‌ای است که می‌توان در آن نشاط، عشق و همدلی را شاهد بود.

وی افزود: عملکرد تیم خوب بود، با توجه به اینکه ما در اعزام هم محدودیت داشتیم. از بین 14 گزینه شانس مدال فقط توانستیم 5 ملی‌پوش را راهی مسابقات کنیم برخی ملی‌پوشان ما دو پسته بودند که همین موضوع هم‌ اتفاق خوبی را رقم زد. در مجموع به نظرم از بین کشورهای حاضر قرار گرفتن در جایگاه پنجم نتیجه قابل دفاعی است. البته این موضوع را هم یادآور شوم که اعزام تیم ما همزمان شد با تغییر مدیریت فدراسیون که به هر صورت برای تیم مشکل ساز شد‌. مهمترین صدمه‌ای که ما دیدیم تشکیل دیرهنگام تیم بود. برای حضور در چنین رویدادی حداقل یک تیم باید سه ماه در اردو باشد اما برای تیم ما این فرصت مهیا نبود.

اسدی در مورد ارزیابی خود از آینده تکواندو با حضور رئیس جدید این فدراسیون گفت: آینده تکواندو با هادی ساعی مثل یک کاغذ نانوشته است. پولادگر زحمت زیادی کشیده بود و این موضوع بر کسی پوشیده نیست اما ساعی هم از جنس ورزشکاران ملی است، از جنس مهره‌های گمشده‌ای که در ساختار ورزش ما به راحتی کنار گذاشته شدند.

انتهای پیام/