شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مشهد

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور:

سارقان مسلح در نیشابور دستگیر شدند

سارقان مسلح در نیشابور دستگیر شدند

مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: سارقان مسلحی که اقدام به سرقت گوسفند و اقلام دیگر کرده بودند در نیشابور دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده اظهار کرد: در پی تماس یکی از اهالی بخش میان جلگه با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی سرقت تعدادی گوسفند با تهدید اسلحه کلت کمری بلافاصله طرح مهار در دستور کار پلیس قرارگرفت و در بررسی‌های نخستین ماموران پاسگاه انتظامی عشق آباد مشخص شد راننده و ۲سرنشین خودروی سواری پژو پارس مرتکب این سرقت‌ شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: در پی اجرای طرح ضربتی مهار توسط ماموران پاسگاه انتظامی عشق‌آباد خودرو سارقان که با سرعت در جاده نیشابور در حرکت بود شناسایی و به راننده دستور ایست داده شد اما متهمان بدون توجه به دستور پلیس و با سرعت به فرار ادامه دادند و با توجه به خطر وقوع حادثه رانندگی ماموران نیروی انتظامی اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات همه تیم‌های عملیاتی وارد عمل شدند گفت: در ادامه تعقیب و گریز، پلیس به سمت لاستیک‌های خودرو تیراندازی کرد و خودرو پس از طی مسافتی متوقف شد.

حسینعلی‌زاده بیان کرد: در این عملیات ۲ متهم براثر تیراندازی مصدوم و یک متهم دیگر براثر جراحت‌های رانندگی حادثه ساز زخمی و بلافاصله به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در بازرسی از خودرو متهمان سابقه دار مقداری سیم و کابل‌های سرقتی، مواد مخدر، گوسفند سرقتی و کندوی عسل مسروقه کشف و ضبط شد.