شهر خبر

«قدس قلب محور مقاومت» با هدف تبیین دوباره اهداف محور مقاومت برای مخاطبان آذری زبان

«قدس قلب محور مقاومت» با هدف تبیین دوباره اهداف محور مقاومت برای مخاطبان آذری زبان

ویژه برنامه گفت و گو محور «قدس قلب محور مقاومت» با هدف تبیین دوباره اهداف محور مقاومت برای مخاطبان آذری زبان از شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کانال آذری شبکه  جهانی سحر  امسال نیز همچون سال های گذشته در روز جهانی قدس با هدف تبیین دوباره اهداف محور مقاومت برای مخاطبان ویژه برنامه ای گفت و گو محور با حضور کارشناسان مسائل سیاسی دراستودیو برنامه و ارتباط اسکایپی تدارک دیده است.

نوروز پورمند تهیه کننده این برنامه درباره محورهای اصلی برنامه «قدس قلب محور مقاومت» گفت: با توجه به اینکه روز جهانی قدس نماد همدلی مسلمانان جهان و مظهر مجسم اراده ملت‌های مسلمان در دستیابی به حقوق حقه خود است، محورهای اصلی محتوایی این برنامه به مناسبت روز جهانی قدس شامل بازخوانی پیام‌ حضرت امام خمینی (ره)رهبرکبیر انقلاب اسلامی و پیام رهبرحکیم و معظم انقلاب اسلامی ‌به مناسبت روزجهانی قدس، تاکید بر اتحاد کشورهای اسلامی، ضرورت افزایش شناخت و درک ساختار سیاسی جهانی رسانه و علوم رسانه‌ای (جنگ نرم) در این رابطه، پرداختن به موضوع اشغال قدس شریف از نگاه حقوقی و بین المللی است.  

پورمند ادامه داد: گفت‌وگو با کارشناسان، پخش گزارش های مردمی از سطح شهر، قرائت پیام‌های ارسالی مخاطبان با موضوع  فلسطین و قدس شریف، ارتباط مستقیم تصویری با کارشناسان سیاسی در کشورهای حوزه مخاطبان و ارتباط تصویری با خبرنگاران شبکه سحر در اقصی نقاط کشور و کشورهای منطقه، پخش سرودهای حماسی با موضوع قدس و فلسطین، پخش سخنرانی شهید مطهری در خصوص اراضی اشغالی از جمله بخش‌های دیگر این برنامه است.

ویژه برنامه روز قدس از کانال آذری شبکه جهانی سحر، روز جمعه 9 اردیبهشت از ساعت 10:00 به وقت تهران  تا 13:00، با اجرای مشترک منیژه شب خیز و قهرمان نورانی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

انتهای پیام/