شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#اروپا#لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا| پیروزی سیتی مقابل رئال مادرید در ماراتن گلزنی منچستر/ طلسم رئال مادرید در اتحاد پابرجا ماند

لیگ قهرمانان اروپا| پیروزی سیتی مقابل رئال مادرید در ماراتن گلزنی منچستر/ طلسم رئال مادرید در اتحاد پابرجا ماند

اولین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی منچسترسیتی در یک بازی خانگی پرگل مقابل رئال مادرید به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در اولین بازی از دور رفت این مرحله، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف رئال مادرید رفت و میهمان اسپانیایی‌اش را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد.

گل نخست این بازی در ثانیه 93 توسط کوین دی‌بروینه به ثمر رسید تا او رکورددار ثبت سریع‌ترین گل منچسترسیتی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شود. شروع طوفانی سیتی با گلزنی گابریل ژسوس در دقیقه 11 ادامه پیدا کرد. با وجود این شوک زودهنگام رئال مادرید توانست بازی را تحت کنترل بگیرد و در دقیقه 33 با تک ضربه هوشمندانه کریم بنزما روی ارسالی از جناح چپ اولین گلش را زد و اختلاف را به حداقل رساند.

در نیمه دوم سیتی دوباره قدرتمندانه کار را آغاز کرد و از یک ناهماهنگی میان مدافعان رئال مادرید و پاسکاری اشتباه آنها در سمت چپ خط دفاعی این تیم، دست به حمله‌ای زد که گلزنی فیل فودن با ضربه سر در دهانه دروازه پایان‌بخش آن بود. خوشحالی هواداران تیم میزبان از این گل اما خیلی دوام نداشت، چرا که تنها دو دقیقه بعد سازنده گل سوم سیتی، فرناندینیو در مهار وینیسیوس جونیور ناکام ماند و در کورس با این مهاجم برزیلی هم به او نرسید. به این ترتیب وینیسیوس توپی که از میانه میدان دریافت کرده بود را تا محوطه جریمه حریف پیش برد و دروازه ادرسون موارس را فرو ریخت.

ماراتن گلزنی در ورزشگاه اتحاد در دقیقه 74 ادامه پیدا کرد و این بار یک ناهماهنگی و اشتباه دیگر از مدافعان رئال مادرید کار دست آنها داد. پس از وقوع یک خطا روی الکساندر زینچنکو بازیکن منچسترسیتی، بازیکنان رئال مادرید به تصور اینکه داور می‌خواهد در سوت خط بدمد از حرکت ایستادند اما داور پس از مشاهده رسیدن توپ به برناردو سیلوا دیگر بازیکن سیتی آوانتاژ داد و ستاره پرتغالی با شوتی دقیق چهارمین گل منچسترسیتی را زد. با این حال رئال مادرید برای به حداقل رساندن اختلاف خیلی منتظر نماند و به لطف خطای هند آیمریک لاپورت در محوطه جریمه، یک پنالتی به دست آورد که بنزما آن را با یک ضربه چیپ به گل تبدیل کرد.

با این گل رئال توانست اختلاف را به حداقل برساند تا برای جبران شکست خارج از خانه در بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، امید بیشتری داشته باشد. با این حال طلسم ناکامی کهکشانی‌ها برای کسب پیروزی در خانه منچسترسیتی پابرجا ماند.

در دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان ویارئال خواهد بود.

 

انتهای پیام/