شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکونی#مجتمع

اقدام کم‌نظیر ساکنان یک مجتمع مسکونی در حکیمیه | لوکیشن رایگان برای عروس و دامادها؛ ساکنان «گلستان» گل کاشتند

این روزها که رشد قارچ‌گونه آپارتمان‌ها و برج‌های مسکونی جایی برای قد علم کردن درختان و تنفس باغ‌ها نگذاشته، اهالی ساختمان «گلستان» محله حکیمیه گل کاشته‌اند. آنها در اقدامی کم نظیر، با کاشت و طراحی فضای سبزی زیبا در محوطه باز مجتمع‌شان، محیطی زیبا و چشم‌نواز فراهم کرده و آن را برای عکاسی، رایگان در اختیار عروس و دامادهای ساکن محله قرار می‌دهند.

شهروند دوستدار محیط زیست حکیمیه

همشهری آنلاین - پریسا نوری:  «سپیدار کبود»، «بید مجنون»، «آبشار طلایی»، «رز رونده»، «شمشاد ابلق» و انواع گونه‌های گل‌های زینتی و درختان مثمر و غیرمثمر در فضای سبز این مجتمع به زیبایی جانمایی شده‌ و «محمدحسین تاجور» از ساکنان مجتمع و بانیان اصلی اجرای این طرح است. او می‌گوید: «از حدود ۱۰ سال پیش با همکاری همسایه‌ها محوطه ۵۰۰ مترمربعی فضای باز آپارتمان را تبدیل به محیط سرسبز با گل آرایی زیبا کردیم و آن را به عنوان محل عکاسی در اختیار عروس و دامادهای محله قرار می‌دهیم.»

این شهروند که چندی پیش جایزه لوح تقدیر شهروند نمونه هوادار محیط‌زیست را از شهرداری منطقه ۴ دریافت کرده، ادامه می‌دهد:‌ «تاکنون بالغ بر ۵۰ عروس و داماد از محوطه این مجتمع به عنوان لوکیشن عکاسی عروسی استفاده کرده‌ و خاطرات خوشی ساخته‌اند.»

 اولویت‌ ما زیبایی محله است

فضای سبز و امکانات این مجتمع سال‌هاست با تلاش تاجور و و حمایت مالی اهالی ساختمان «گلستان» در محله حکیمیه به خوبی نگهداری می‌شود تا علاوه بر ایجاد زیبایی بصری برای اهالی، منظره چشم‌نوازی پیش روی افرادی که از جاده تلو به سمت لواسان تردد می‌کنند، قرار گیرد. این شهروند دوستدار محیط‌زیست درباره هدف درست کردن این امکان می‌گوید: «اولویت ما زیباسازی محله و حفظ محیط‌زیست است و خوشحالیم که توانسته‌ایم قدمی در این راه برداریم و  رضایت خاطر اهالی را هم فراهم کنیم.»