شهر خبر

قاب روز؛ خارجی‌های پرسپولیس، بیخیال درون زمین و جنگنده بیرون زمین!

قاب روز؛ خارجی‌های پرسپولیس، بیخیال درون زمین و جنگنده بیرون زمین!

تمیروف، صفروف و هنانوف کنار هم قاب عجیبی را ثبت کرده‌اند که چندان به مذاق فوتبال‌دوستان خوش نیامده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که تیم‌های لیگ برتری تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و پرسپولیس هم که در کورس قهرمانی قرار دارد، به شدت نیازمند تمرکز است، تصویری عجیب از 3 بازیکن خارجی این تیم منتشر شده که با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی توام شده است.

منوچهر صفروف، وحدت هنانوف و شرزود تمیروف، 3 خرید خارجی امسال پرسپولیس در قاب مذکور، با شمشیر و تفنگ ظاهر شده‌اند و به نظر می‌رسد روحیه جنگجویانه‌ای که باید درون زمین نشان دهند را در یک عکس ثبت کرده‌اند. این 3 بازیکن تا امروز عملکرد درخشانی هم از خود بر جای نگذاشته‌اند و به نظر می‌رسد باید نام آن‌ها را در سیاه خریدهای ناموفق خارجی در چند فصل اخیر قرار دهیم. سیاهه‌ای که هر روز طویل‌تر می‌شود و به جای آن‌که در آن، رسن‌ها و منشاها دیده‌ شوند، بودیمیر، استوکس و اوساگوناهایی دیده می‌شود که با کم‌خردی مدیران قبل به پرسپولیس اضافه شدند. ماحصل؟ شکایت، بدهی و محرومیت!

قرمزپوشان این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به تمرکز و تمرین نیاز دارند تا در صورت لغزش استقلال به صدر برسند. حتی اگر این تصویر مربوط به روزهای اخیر هم نباشد، می‌توان از آن عدم تمرکز این بازیکنان را استنباط کرد. شما دلیل بهتری برای توجیه آن دارید؟

انتهای پیام/