شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#مجلس#انتخابات شوراها

آخرین وضعیت طرح اصلاح انتخابات شوراها در مجلس

آخرین وضعیت طرح اصلاح انتخابات شوراها در مجلس

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها در کمیسیون متبوعش، گفت: با توجه به اینکه هم‌اکنون در حال بررسی آخرین مواد طرح هستیم، احتمالا این طرح به زودی در اختیار هیئت رئیسه قرار می‌گیرد.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: این طرح در دستور کار جلسات هفتگی کمیسیون قرار دارد و هم‌اکنون مواد آخر  آن در حال بررسی است. 

وی افزود: احتمالا در جلسات آتی کمیسیون در رابطه با مواد باقی مانده نیز رای‌گیری صورت خواهد گرفت و پس از آن، طرح در اختیار هیئت رئیسه قرار می‌گیرد تا در نوبت بررسی در صحن گذاشته شود. 

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس، همچنین درباره آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به ایرادات موجود در طرح اصلاح انتخابات مجلس، کارگروهی به منظور بررسی و اصلاح این ایرادات تشکیل شده است. 

جوکار، ادامه داد: با توجه به زمان باقی مانده تا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، نهایت تلاش ما این است که مراحل تصویب و ابلاغ این طرح تا پیش از اسفند 1402 به پایان برسد. 

انتهای پیام/