شهر خبر

بازیابی تمرکز در انتهای فصل به سود آینده سپاهان است/ امیدوارم محرم بیشتر به جوان‌ها فرصت بدهد

بازیابی تمرکز در انتهای فصل به سود آینده سپاهان است/ امیدوارم محرم بیشتر به جوان‌ها فرصت بدهد

پیشکسوت باشگاه سپاهان اصفهان درباره افت تیم سپاهان، شرایط این تیم در آسیا و اطمینان یا عدم اطمینان به محرم نویدکیا صحبت کرد.

هوشنگ لوینیان، پیشکسوت باشگاه سپاهان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شرایط بازی‌های آسیایی همیشه با دیگر مسابقات متفاوت است اما سپاهان به نظرم با همان ذهنیت بازی‌های داخلی در بازی‌ها حضور پیدا کرد. نمی‌خواهم اسمش را بحران بگذارم اما اندکی آن ناکامی‌ها و مشکلات روحی- روانی روی سپاهان تاثیر گذاشته بود. این تیم اندکی ثبات پیدا کرده بود اما نمی‌توان گفت روند رو به جلویی داشته و پیشرفت کرده است. شرایطش خیلی اندکی بهتر شد اما آنچنان عالی نبوده و هوادارانش را نتوانسته راضی کند.

وی در ادامه تصریح کرد: برای بسیاری از تیم‌ها این مشکلات ناخواسته پیش می‌آید و برای عبور از آن زمان نیاز است. نظر من این است که محرم می‌تواند در آینده مربی خوبی شود. او آنچنان بد کار نکرده و علی‌رغم سن پایین خود توانسته ستاره‌ها را در حد خود مدیریت کند. او می تواند یکی از مربیان خوب ایران شود.

پیشکسوت زردپوشان درباره مشکلات تیم گفت: مشکلات فنی، روحی یا کیفیت بازیکن همه دخیل هستند و نمی‌توان گفت یک عامل باعث شده این تیم نتیجه نگیرد. نمی‌توانم این حقیقت را کتمان کنم که سپاهان از روزهای رویایی و اوجش فاصله گرفته اما مطمئن هستم با به پایان رسیدن فصل، یک استراحت خوب و بازیابی تمرکز می‌تواند به سپاهان کمک کند. کاملا موافق زمان دادن به محرم هستم. باید این اتفاق بیفتد. اطمینان دارم مسئولین باشگاه هم چنین تفکری دارند و همان طور که در دوران بازی به او اطمینان کردند در مربیگری هم به او اعتماد داشته باشند زیرا اسطوره سپاهان است.

لوینیان درباره سطح کیفی بازیکنان فعلی و نیاز سپاهان به تقویت گفت: بازیکنانی که در سپاهان بازی می‌کنند جزو بهترین‌ها هستند و نمی‌توان بازیکنی را نام برد که کیفیت فنی پایینی دارد اما در سپاهان بازی می‌‌کند. سپاهان همیشه بهترین‌ها را داشته و بازیکن بی‌کیفیت جذب نمی کند. شاید بتوانم بگویم بهترین راه استفاده از نیروی جوانی و بنزین سبز است. به طور مثال یاسین سلمانی بسیار خوب ظاهر شده و درخشش او یعنی اگر به جوانان بها دهیم می توانیم شرایط خوبی داشته باشیم. امیدوارم محرم به این مسئله هم دقت کند تا سپاهان باز هم به روزهای اوج برگردد.

تحلیل لوینیان از آینده سپاهان اینگونه بود: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما با توجه به شرایط استقلال و سپاهان در لیگ برتر سخت است که سپاهان بتواند به رتبه‌های اول و دوم فکر کند اما امیدوارم به عنوان کسی که روزی در سپاهان بازی کرده اتفاقات خوبی برای این تیم رقم زده شود.

انتهای پیام/