شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سالار#جدید

حضور بین المللی جدید برای «شاهین» به کارگردانی سالار طهرانی

حضور بین المللی جدید برای «شاهین» به کارگردانی سالار طهرانی

فیلم سینمایی «شاهین» به کارگردانی سالار طهرانی ، نویسندگی مهران رنج بر ، تهیه کنندگی آرش سجادی حسینی و علی گلبهاران به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم زنگبار تانزانیا و سومین دوره جشنواره هفته فیلم آسیا راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا، جشنواره زنگبار که از آن به عنوان بزرگترین جشنواره فیلم در شرق آفریقا یاد میشود و همچنین به جشنواره کشورهای دهو معروف است، طی مدت نه روز و در پانزده بخش برگزار می‌شود. جدای از بخش اصلی که رقابتی است، در بخش‌های جنبی به برگزاری کلاس و کارگاه‌های آموزشی سینمایی و حتی کنسرت شبانه پرداخته می‌شود.

تاریخ برگزاری جشنواره زنگبار و نمایش فیلمها هجدهم تا بیست و ششم ژوئن بوده و در زنگبار تانزانیا برگزار خواهد شد.

همچنین شاهین در سومین جشنواره جهانی هفته فیلم آسیا حضور خواهد داشت.این جشنواره که فیلمهای انتخاب شده خود را در بیش از ۲۰۰۰ سینما در چین و کشورهای آسیایی به نمایش میگذارد، امسال در تاریخ هفتم تا چهاردهم می در کشور چین برگزار میشود. لازم به ذکر است در دوره های گذشته این جشنواره در توکیوی ژاپن برگزار شده است.

مسئولیت پخش بین المللی شاهین را فرست اسکرین به مدیریت سولماز اعتماد برعهده دارد.

در فیلم سینمایی «شاهین» محصول سازمان سینمایی داریوش ، علیرضا کمالی، گلاره عباسی، مهران رنج بر، بهار نوحیان، فرزین محدث، احسان امانی، ریحانه رضی، هادی الیاس، رامتین خیر خواه، آریا نادری پور و آرش کلهر به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام