شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#قهرمانی پرسپولیس

عباس آقایی:

دیدن یک عکس من را به قهرمانی پرسپولیس امیدوار کرد/ جای خالی یک بازیکن هنوز در تیم حس می شود

هافبک سابق پرسپولیس می گوید با دیدن شور و نشاط در تمرینات پرسپولیس به کسب مجدد عنوان قهرمانی توسط این تیم امیدوار شده است.

دیدن یک عکس من را به قهرمانی پرسپولیس امیدوار کرد/ جای خالی یک بازیکن هنوز در تیم حس می شود
خبرورزشی -

خبرورزشی- عباس آقایی که تجربه قهرمانی با پرسپولیس در لیگ هفتم را در کارنامه دارد از دیدن تصاویر تمرینات اخیر تیم سابقش به وجد آمده  است.

 ۶ هفته تا پایان لیگ بیست و یکم باقی مانده است. شما چقدر به قهرمانی مجدد پرسپولیس امیدوارید؟

 راستش را بخواهید با دیدن تصاویر تمرینات اخیر پرسپولیس حسابی امیدوار شدم. شور و نشاط خاصی در این تصاویر و عکس ها دیده می شد.

 عکس یا تصویر خاصی هم در ذهن شما مانده است؟

 تصاویر کاپیتان پرسپولیس سید جلال حسینی که به نظر می رسید حسابی روحیه دارد. یک عکس دونفری از او و یحیی گل محمدی منتشر شده بود که بسیار امیدوار کننده بود. انشالله پرسپولیس با همین روحیه بتواند در ادامه مسابقات لیگ برتر حاضر شده و برای قهرمانی بجنگد.

آن عکس به نظر ما هم جالب آمد و حتی روی جلد خبرورزشی بردیم.

 بله، تیمی که می خواهد موفق شود باید اتحاد، رفاقت و همدلی درآن موج بزند و منظور من از تصاویری که دیدم همین موضوع بود.

 برخی ها معتقدند پرسپولیس به راحتی از سد پیکان می گذرد اما برخی دیگر آن را سخت ترین بازی این تیم می دانند. نظر شما چیست؟

 پیکان تیم جوان و جنگنده ای است که جلوی استقلال هم نمایش خیلی خوبی داشت و با بدشانسی نتوانست برنده از زمین خارج شود. پرسپولیس باید جلوی پیکان با تمرکز و انرژی فراوان بازی کند. دست کم گرفتن پیکان می تواند برای این تیم خطرناک باشد. هر چند مطمئن هستم یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس این نکات را به خوبی گوشزد کرده اند.

 اسم یحیی گل محمدی وسط آمد. عملکرد سرمربی پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کنید؟

 یحیی گل محمدی زیرو بم پرسپولیس را خوب می شناسد و بهترین سرمربی برای تیم بوده است. به نظرم جدایی بازیکنان کلیدی و عدم هماهنگی یا دیرهماهنگ شدن بازیکنان جدید مشکلات زیادی برای این تیم در طول فصل ایجاد کرد. افت و نزول برخی دیگر از بازیکنان هم دیده شد اما امیدوارم یحیی گل محمدی با تجربه بالایش ۶ بازی باقی مانده را با تمام قدرت تیمش را هدایت کند.

 منظور شما از افت و نزول برخی بازیکنان دقیقا کدامیک بود؟

اسمی نبرم بهتر است اما همه می دانند یکسری از بچه ها متأسفانه دچار نزول شدند و نتوانستند مثل فصول گذشته به پرسپولیس کمک کنند.

 راستی احمد نوراللهی هم در شباب الاهلی شرایط خوبی نداشته و بیشتر سکونشین بوده است. در این رابطه نظری ندارید؟ فکر نمی کنید بازگشت او به ایران و پرسپولیس برایش بهتر باشد؟

 من نمی توانم در تصمیم شخصی احمد نوراللهی یا هر کس دیگری دخالت کنم. اینکه احمد فوتبال امارات را برگزیده یک تصمیم شخصی است. او هافبک توانمند و تأثیرگذاری حتی در تیم ملی ایران است و واقعا نمی دانم دلیل عدم استفاده از این بازیکن توسط مهدی علی سرمربی شباب الاهلی چیست؟ البته به نظرم جای خالی نوراللهی هنوز هم درپرسپولیس حس می شود و هر زمانی که برگردد می تواند به تیم کمک کند.

 ظاهرا شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند هم قرار است برگردند؟

 این دو در پرسپولیس امتحان پس داده اند. من خودم در این تیم بزرگ توپ زدم و می دانم بازی کردن در پرسپولیس آسان نیست. شما یک بازیکن با رزومه خوب و کارآیی عالی در تیمی را می خرید اما در پرسپولیس جواب نمی دهد. این اتفاق در طول تاریخ باشگاه بارها رُخ داده است. حالا بازگشت بیرانوند و شجاع خلیل زاده که هم ملی پوش بوده و هم در پرسپولیس دوران خوبی توأم با قهرمانی داشته اند می تواند خبرخوبی باشد. البته امیدوارم قرارداد بازیکنانی مثل مهدی ترابی، میلاد سرلک و ... هم تمدید شود.