شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#جام حذفی#تیم فوتبال

معاون استاندار مرکزی:

تمام ظرفیت‌ها برای موفقیت آلومینیوم اراک فعال شده‌اند

تمام ظرفیت‌ها برای موفقیت آلومینیوم اراک فعال شده‌اند

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: تمامی ظرفیت‌ها برای موفقیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی مقابل نساجی مازندران فعال شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری عصر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی، اظهار کرد: مردم و مسئولان استان همواره حامی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بوده‌اند و این مهم بعد از راهیابی این تیم به مرحله فینال جام حذفی دوچندان شده است.

وی ادامه داد: استانداری مرکزی با عزم جدی وارد میدان شده و نشست‌های مکرری در روزهای گذشته برای آماده‌سازی تیم فوتبال آلومینیوم در فینال جام حذفی برگزار کرده است. تمامی ارکان و ظرفیت‌های استان برای موفقیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک به کار گرفته شده است.

تمام ظرفیت‌ها برای موفقیت آلومینیوم اراک فعال شده‌اند

آلومینیوم نماینده ۱.۵ میلیون نفر جمعیت استان مرکزی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: افزایش تقویت روحیه بازیکنان، تبلیغات گسترده و اطلاع رسانی و پشتیبانی همه‌جانبه از تیم فوتبال آلومینیوم مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سینا دلشادی افزود: تیم فوتبال آلومینیوم متعلق به یک واحد تولیدی یا یک شهر نیست بلکه نماینده یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت استان مرکزی است که می‌تواند برای ارتقای سرمایه اجتماعی مؤثر باشد.

تصمیم شورای تأمین استان تهران لازم الاجراست

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در این نشست گفت: هر تصمیمی که در شورای تأمین تهران مبنی بر حضور یا عدم حضور تماشاگران در مسابقه فینال جام حذفی اتخاذ شود، برای همه لازم الاجرا است.

حقدادی تصریح کرد: مشکلات و مسائل مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک همچنان پابرجاست و در مسابقه آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر اگر بیشتر از ۳۰ درصد ظرفیت، در ورزشگاه حضور داشتند بدون شک با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم.

وی عنوان کرد: بهسازی مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.