شهرخبر

قتل در پلدختر/ قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد

قتل در پلدختر/ قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی پلدختر با اشاره به وقوع یک فقره قتل در این شهرستان به علت اختلافات شخصی و خانوادگی، گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

سرهنگ مصطفی ماسوری امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره قتل که به علت اختلافات شخصی و خانوادگی در سطح شهر پلدختر به وقوع پیوسته بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ پلدختر با کار اطلاعاتی هویت قاتل را کمتر از یک ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در خیابان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی پلدختر با اشاره به کشف یک تیغه سلاح سرد استفاده شده در قتل از متهم، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

سرهنگ ماسوری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

وی با بیان این که شهروندان برای احقاق حق و مطالبات خود از دیگران به جای استفاده از خشونت و شیوه‌های غیر قانونی، به مراجع قضائی مراجعه کنند تا شاهد اینچنین اتفاقات ناگواری نباشیم گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.