شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#چطور

زورگیر بدشانس چطور دستگیر شد؟

زورگیر بدشانس چطور دستگیر شد؟

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک متهم در هنگام زورگیری مسلحانه از راننده خودروی پراید خبر داد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر و کشف یک قبضه سلاح جنگی از وی خبر داد. سرهنگ رسول بهرامی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهارداشت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۶۱ ابوذر حین گشت زنی به یک دستگاه پراید که داخل خودرو راننده و سرنشین در حال درگیری بودند مشکوک شده و برای بررسی به خودرو مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه به محض مراجعه ماموران به خودرو، سرنشین از خودرو پیاده و متواری می شود افزود: سریعا ماموران وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز متهم را زمینگیر و دستگیر کرده که در ادامه با اظهارات راننده خودروی پراید مشخص می شود که متهم با سلاح کمری در حال زورگیری از وی بوده است؛ همچنین در بررسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ۳۴ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و زورگیری از راننده خودرو با تهدید سلاح گرم اعتراف کرد و در همین حین یک نفر دیگر از مالباختگان در کلانتری حاضر شد و متهم را شناسایی کرد که هفته گذشته از وی نیز به همین طریق زورگیری کرده است.

سرهنگ بهرامی با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.