شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آزادگان#کرمان#ملوان؛#فینال#لیگ

مس کرمان - ملوان؛ فینال لیگ آزادگان

مس کرمان - ملوان؛ فینال لیگ آزادگان

امشب ساعت ۲۰:۰۰ در کرمان، در چهارچوب هفته بیست و ششم لیگ آزادگان دیداری حساس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ امشب کرمان میزبان فینال لیگ آزادگان است. بر اساس روند تیم‌ها و اختلاف امتیاز آن‌ها می‌توان گفت ملوان و مس از همین حالا ۹۰ درصد راه صعود به لیگ برتر را رفته‌اند اما انتخاب قهرمان لیگ آزادگان و طی کردن ۱۰ درصد باقی‌مانده خود عاملی است که این بازی را حساس‌تر از پیش کند.

ملوان در یکی دو فصل اخیر مسیر کاملا درستی را طی کرده. از حضور پیشکسوتان با سابقه در کادرفنی گرفته تا ایجاد شور میان هواداران. آن‌هاهم‌اکنون دومین خط دفاع برتر لیگ را دراختیار دارند و دومین خط حمله برتر را. از هفته دهم هم صدرنشین شده‌اند و دیگر از بالای جدول پایین نیامده‌اند. ستاره این تیم حمید کاظمی است که ۹ گل برای این تیم زده و در ترکیب ملوانی‌ها هم نام‌هایی آشنا چون صادق بارانی، مهدی مومنی، میلاد شعبانلو و عظیم گوک دیده می‌شود.

در سمت مقابل مس فرزاد حسین‌خانی تا هفته پیش شان رقم زدن اتفاقی تاریخی و حضور مس در فینال جام حذفی چند دقیقه فاصله داشت اما مقابل نساجی کم آورد. بدشانسی مسی‌ها در بازی‌های امسال حضور یک ملوان آماده در لیگ است وگرنه آن‌ها هم شایستگی‌هایی غیرقابل انکار دارند و آمارشان که حتی در برخی زمینه‌ها از ملوان صدرنشین هم بهتر است نشان می‌دهد چقدر عطش صعود دارند. در جمع مسی‌ها ۴ بازیکن به نام‌های پورصف‌شکن، آوخ، زحمت‌کش و کاظمیان دیده می‌شوند که باید دید مقابل ملوان هم می‌توانند بدرخشند یا خیر.

با توجه به اینکه صعود و سقوط این دو تیم مستقیما به این بازی مربوط نیست و احتمالا استرس خیلی زیادی بر بازی حاکم نخواهد بود می‌توان انتظار یکی دیدار خوب داشت.

***

بازی رفت این دو تیم با نتیجه ۱-۱ و با گل‌ها کاظمی برای ملوان و آوخ برای مس به پایان رسید.

ملوان پس از ۳ برد پیاپی پای به این مسابقه می‌گذارد. مس اما هفته گذشته مقابل آرمان گهر به تساوی رسید.

 

انتهای پیام/