شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سپاهان#مسجد#نفت

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت:

استقلال باید از سپاهان تا نفت مسجد سلیمان همه را شکست دهد

استقلال باید از سپاهان تا نفت مسجد سلیمان همه را شکست دهد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال مسیر خوبی را در این فصل پیموده‌ و برای به دست آوردن یک قهرمانی بی حرف و حدیث باید از سپاهان تا نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، شوک بزرگی که روز گذشته به ستاره سابق فوتبال ایران که در لیگ امارات شاغل است وارد شد، قرار گرفتن در لیست خروجی‌های تیم شباب الاهلی آن هم به دلیل افراط در تفریح و دوری از فرم مطلوب بود. اتفاقی که شاید پیش از این هم خیلی غیر قابل پیش بینی نبود.

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در همین خصوص به خبرنگار مهر گفت: به خوبی به خاطر دارم ابتدای فصل و زمانی که صحبت از حضور احتمالی قایدی در لیگ امارات بود بسیاری از باتجربه‌ها و بزرگترهای استقلال نسبت به این موضوع انتقاد کردند. این کارشناسان و پیشکسوتان ضمن اینکه ترانسفر را برای قایدی زود می‌دانستند، لیگ امارات را هم مقصد خوبی برای او نمی‌دانستند و معتقد بودند این ترانسفر نمی‌تواند مسیر خوبی برای پیشرفت این بازیکن جوان و مستعد باشد؛ و بهترین مسیر برای او حضور تا پایان فصل بیست و یکم در استقلال، جام جهانی و سپس ترانسفر به فوتبال اروپا بود. اما متاسفانه دلارهای تیم اماراتی هم قایدی را اغوا کرد و هم باشگاه استقلال که با مشکلات مالی مواجه بود را مجاب ساخت تا برای عبور از بحران مالی به این انتقال رضایت دهند.

وی افزود: حالا که نزدیک به یک فصل از این تصمیم می‌گذرد، زمان ثابت کرد نظر پیشکسوتان و کارشناسان خیلی هم دور از منطق نبود و قایدی متاسفانه فصل خوبی را پشت سر نگذاشت.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: هنوز هم توصیه من و شاید خیلی از پیشکسوتان به قایدی این باشد که در صورت ممکن به استقلال برگردد و حداقل فصل آینده خودش را یک بار دیگر از طریق استقلال به فوتبال ایران و تیم ملی ثابت کند تا از آخرین فرصت‌های خود برای حضور در جام جهانی استفاده کند. حیف است این بازیکن با این همه استعداد نتواند مسیر خوبی را برای پیشرفت در فوتبال تعیین کند.

صاحب جمعی در خصوص آخرین شرایط آبی پوشان و ۶ هفته سرنوشت سازی که پیش روی این تیم قرار دارد خاطرنشان ساخت: بی اغراق این ۶ هفته را می‌توان مهم‌ترین ۶ هفته استقلال در این فصل دانست. شاگردان مجیدی مسیر خوبی را در این فصل طی کرده‌اند و برای آنکه حسن ختام خوبی داشته باشند، باید در این ۶ هفته با اعتماد به نفس و همه توان شان به میدان بروند. برای استقلال که خواهان قهرمانی است نباید نام حریفان تفاوت داشته باشد. آنها باید از سپاهان تا نفت مسجد سلیمان همه را شکست دهند تا بی حرف و حدیث به قهرمانی این فصل برسند.