شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پوشاک#کالای قاچاق#وزارت

از ماه آینده مبارزه با کالای قاچاق لوازم خانگی، دخانیات و پوشاک آغاز می شود/ برنامه ریزی وزارت صمت برای جمع آوری بساط قاچاقچی ها

از ماه آینده مبارزه با کالای قاچاق لوازم خانگی، دخانیات و پوشاک آغاز می شود/ برنامه ریزی وزارت صمت برای جمع آوری بساط قاچاقچی ها

معاون صنایع عمومی وزیر صمت گفت: از ماه های گذشته به حوزه کالاهای قاچاق لوازم یدکی ورود کردیم و در فاز بعد به حوزه لوازم خانگی و ماه بعد از آن به حوزه مواد دخاتی و سپس لوازم آرایشی و بهداشتی و سپس بعد از آن به حوزه پوشاک ورود می کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره تاثیر گشایش در مذاکرات وین اظهار داشت: نتیجه این مذاکرات تاثیری در حمایت از دانش بینان ها ندارد و به بیگانگاه امیدوار نیستم زیرا مردم ایران و تولیدکنندگان کشورمان در میدان حمایت از کالای ایرانی بودند و این امر از سیاشت های دولت است.


وی افزود: هر وزارتخانه ای که عضو ستاد قاچاق کالا و ارز هستند موظف به تشکیل ستادی برای این موضوع هستند و این کار را دنبال می کنیم.


معاون وزیر صمت تصریح کرد: از ماه های گذشته به حوزه کالاهای قاچاق لوازم یدکی ورود کردیم و در فاز بعد به حوزه لوازم خانگی و ماه بعد از آن به حوزه مواد دخاتی و سپس لوازم آرایشی و بهداشتی و سپس بعد از آن به حوزه پوشاک ورود می کنیم.


برادران گفت: در حوزه لوازم یدکی به ۷۱ حوزه و راهبرد رسیدیم و چون در نظرسنجی ها به این مطالبه مردم رسیدیم تا باراز لوازم یدکی را شفاف کرده و اصالت کالا برای همگان مسجل شود.
وی خاطرنشان کرد: مردم می توانند با کد پیامکی و یا سامانه های دیگر برای اصالت لوازم یدکی اقدام کنند.
در حال تکمیل...