شهرخبر

چاقوکشی در بلوار سپاه شهر هشتگرد/ عوامل نزاع دسته جمعی دستگیر شدند

چاقوکشی در بلوار سپاه شهر هشتگرد/ عوامل نزاع دسته جمعی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری سه نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهر هشتگرد خبر داد و گفت: این افراد با ایجاد درگیری در بلوار سپاه شهر هشتگرد، باعث ایجاد بی نظمی در سطح شهر شده بودند.

سرهنگ علی سلیمانی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در  بلوار سپاه شهر هشتگرد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور پلیس در محل درگیری مشخص شد افرادی به دلیل نامعلومی با یکدیگر نزاع کرده و در دقایقی کوتاه ضاربان با استفاده از سلاح سرد یک نفر را مجروح و بلافاصله متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به انجام هماهنگی از سوی پلیس برای انتقال مصدوم به مراکز درمانی، تصریح کرد: در ادامه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سه نفر از عاملان اصلی درگیری را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، اظهار کرد: پلیس به منظور ایجاد امنیت اجتماعی مردم در سطح جامعه، با تمام توان خود به صورت شبانه روز پای کار بوده و از این رو شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.