شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#آیت الله

کلیات تعرفه های سلامت در 1401 تصویب شد

کلیات تعرفه‌های سلامت و میزان رشد آن در سال ۱۴۰۱ در جلسه روز یکشنبه هیات دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم ربیسی ربیس جمهور بررسی و به تصویب رسید.

کلیات تعرفه های سلامت در 1401 تصویب شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، هیات وزیران در جلسه روز یکشنبه خود، به استناد بند (الف) ماده (۹) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و به پیشنهاد مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه کشور، کلیات تعرفه‌های سلامت و میزان رشد آن در سال ۱۴۰۱ را تصویب کرد.

 ارایه گزارش به هیات وزیران درخصوص سند تحول دولت

در ادامه جلسه امروز هیات وزیران، گزارش دبیرخانه ستاد راهبردی و رصد و پایش سند تحول دولت درخصوص سند یاد شده مورد بررسی قرار گرفت.

سند تحول دولت در راستای فرمان مقام معظم رهبری در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴، سیاست‌های کلی نظام و با اتکا و بهره‌مندی از بیانات امام خمینی(ره) و انتظارات تحولی رهبر معظم انقلاب با تأکید بر بیانیه گام دوم انقلاب، نگاشته شده و در اجرای اصل (۱۳۴) قانون اساسی، به عنوان برنامه و خط مشی دولت و مبنای عمل قوه مجریه، وزرا و دستگاه‌های اجرایی تهیه و تدوین شده است.

عدالت محوری، مردم پایه بودن، دانش بنیان بودن و خانواده محوری، چهار رکن اصلی سند یاد شده را تشکیل می‌دهند.

رونق تولید ملی، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و چگونگی شناسایی موضوعات اولویت دار کشور، از دیگر بخش‌های مورد توجه در سند تحول دولت هستند.