شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#لژیونر

پروژه بازگشت بازیکن محبوب به پرسپولیس کلید خورد!/ لژیونر سرخ ها قید پیشنهاد قطری را می زند؟

این احتمال وجود دارد که ستاره فصل گذشته پرسپولیس دوباره به این تیم برگردد.

پروژه بازگشت بازیکن محبوب به پرسپولیس کلید خورد!/ لژیونر سرخ ها قید پیشنهاد قطری را می زند؟
خبرورزشی -

پرسپولیس در تابستان گذشته چند ستاره خود را از دست داد ولی بدون شک مهم ترین بازیکنی که از پرسپولیس جدا شد، احمد نوراللهی بود. شماره هشت سرخ ها که مدتی است به بازیکن فیکس تیم ملی تبدیل شده مهره ثابت یحیی در میانه میدان بود و فصل قبل به عنوان بهترین بازیکن لیگ هم انتخاب شد.

یحیی هم که به خوبی از اهمییت حضور این بازیکن  در تیمش باخبر بود نام او  را در صدر بازیکنان تمدیدی قرار داد و مدیران باشگاه مامور مذاکره با این ستاره شدند. با این حال نتوانستند این بازیکن را در تیم شان نگه دارند و احمد از پرسپولیس جدا شد. باشگاه الاهلی امارات  مبلغ بسیار خوبی  به احمد پرداخت پیشنهاد داد و همین پیشنهاد همه معادلات را برهم زد.

نوراللهی چند روزی خودش را از دسترس پرسپولیسی ها خارج کرد و به تماس مدیران باشگاه جواب نمی داد. در نهایت هم خبر عقد قرارداد نوراللهی با باشگاه اماراتی روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت تا به هواداران پرسپولیس شوک عجیبی وارد شود.

احمد با وجود فیکس بودن در تیم ملی و داشتن عملکرد بسیار خوب ، در الاهلی اوضاع خیلی خوبی ندارد و با وجود هزینه سنگین این باشگاه برای ستاره ایرانی خود در چند بازی گذشته الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا جایی در لیست این تیم نداشت و سکو نشین بود. طبق اعلام رسانه های اماراتی نوراللهی به زودی از این تیم جدا خواهد شد و قرارداد این بازیکن تمدید نخواهد شد.

شنیده های ما حاکی از آن است که مدیران پرسپولیس قصد دارند تا احمد نور را  برای فصل بعد  به پرسپولیس برگردانند. اتفاقی که قطعا با استقبال هواداران و کادرفنی پرسپولیس هم روبرو خواهد شد و شاید در سال منتهی به جام جهانی برای خود احمد هم بهتر باشد که در تیمی بازی کند که بازیکن فیکس و اصلی آن باشد.

گفتنی است قرارداد نوراللهی چند ماه دیگر به پایان خواهد رسید و او بازیکن آزاد خواهد شد. با این حال نوراللهی در حال حاضر با یک پیشنهاد از قطر مواجه شده ولی اگر باشگاه پرسپولیس بتواند خواسته های مالی این بازیکن را برآورده کند، قطعا نوراللهی هم از بازگشت به پرسپولیس استقبال خواهد کرد.

هنوز پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه پرسپولیس به نوراللهی داده نشده ولی پرسپولیسی ها پرس و جو در مورد شرایط این بازیکن را از نردیکان احمد آغاز کردند. گفتنی است مهدی قایدی دیگر بازیکن ایرانی الاهلی هم دیگر جایی در این تیم ندارد و به احتمال فراوان از این باشگاه اماراتی جدا خواهد شد.