شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#وزیر خارجه

تقدیم استوارنامه سفرای جدید مأمور در کشورمان به وزیر خارجه

برخی سفرای جدید در جمهوری اسلامی ایران امروز در آغاز ماموریت خود در کشورمان با حسین امیر عبداللهیان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کردند.
خبرگزاری میزان - برخی سفرای جدید در جمهوری اسلامی ایران امروز ۴ اردیبهشت ١۴٠١ در آغاز ماموریت خود در کشورمان با حسین امیر عبداللهیان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کردند.
 
پتریس وایوارس سفیر جدید جمهوری لتونی در جمهوری اسلامی ایران امروز ۴ اردیبهشت ١۴٠١ در آغاز ماموریت خود در کشورمان با وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

تاپاس آدیکاری سفیر جدید جمهوری فدرال دموکراتیک نپال در آغاز ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ١۴٠١ در دیدار با حسین امیر عبداللهیان رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

تقدیم استوارنامه سفرای جدید در کشورمان به وزیر خارجه
 
ژرار نتائوروارویه بیکه‌باکو سفیر جدید جمهوری بوروندی در کشورمان در آغاز ماموریت خود روز یکشنبه ۴ اردیبهشت ١۴٠١ در دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.
 
تقدیم استوارنامه سفرای جدید در کشورمان به وزیر خارجه
 
پِریشا کاستراتوویچ سفیر جدید مونته‌نگرو در کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و در آغاز ماموریت خود در کشورمان امروز ۴ اردیبهشت ١۴٠١ رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.
 
تقدیم استوارنامه سفرای جدید در کشورمان به وزیر خارجه
 
انتهای پیام/