شهر خبر

کشف کالای قاچاق میلیاردی توسط پلیس گمرک

کشف کالای قاچاق میلیاردی توسط پلیس گمرک

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۴۶ میلیارد ریال توسط پلیس گمرک در استان‌های آذربایجان شرقی و بوشهر خبر داد.

به گزارش مشرق بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردارهادی رفیعی کیا اظهار کرد: مأموران پلیس گمرک با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی سواری به همراه انواع کالای قاچاق از قبیل لوازم آرایشی، عطر و ادکلن‌های خارجی، کفش زنانه، قاب انواع تلفن همراه و ... طی هفته گذشته در استان‌های آذربایجان شرقی و بوشهر شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۴۶ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این راستا متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خاتمه با بیان اینکه این پلیس برخورد قاطعانه با اخلال‌گران نظام اقتصادی در مبادی رسمی ورود و خروج کالا را با جدیت در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: شهروندان عزیر می‌توانند در صورت مشاهده کالای قاچاق با شماره گیری سامانه ۱۱۰ پلیس را در این مأموریت یاری رسانند.