شهر خبر

شعبانی بهار: لیست کمانداران اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو قطعی شده است

شعبانی بهار: لیست کمانداران اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو قطعی شده است

رئیس فدراسیون تیر و کمان گفت: انتخاب نفرات اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو بر اساس مسابقات انتخابی و شاخص های تعریف شده از سوی مربی تیم است.

به گزارش خبرگزاری برنا، غلامرضا شعبانی بهار در خصوص اعلام نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو اظهار داشت: پیش از مسابقات کاپ آسیایی تایلند، لیست قطعی نفرات مشخص شد و در مسابقات مختلف جهت آمادگی شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی شرکت می کنند.

رئیس فدراسیون تیر و کمان در خصوص مبنای انتخاب ورزشکاران اعزامی به بازی ها ادامه داد: در مرحله اول فراخوان عمومی جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی داده میشود و در مسابقات انتخابی بر اساس شاخص های معرفی شده از سوی مربی به صورت کوآلی و حذفی، بر اساس ضریب امتیاز خاص خود نفرات اصلی تیم انتخاب می شوند.

شعبانی بهار با اشاره به تدارک ۲ مسابقه برون مرزی برای ورزشکاران تیم ملی گفت: اعضا تیم ملی جهت آماده شدن در بازیهای آسیایی در مسابقاتی که در ایام عید در تایلند برگزار شد، شرکت کردند و ماه آینده نیز در مسابقات کاپ جهانی در کره جنوبی، شرکت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: تلاش ما این است که در مسابقات کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی روی سکو حضور پیدا کنیم و رنگ مدال کسب شده بستگی به شرایط مسابقات و آمادگی روحی، جسمی، مهارتی و تکنیکی تکنیکی ورزشکاران دارد.

شعبانی بهار با اشاره به انجام شدن مقدمات انتخابی تیم ملی پاراآسیایی گفت: تیم پاراتیر و کمان در مسابقات قهرمانی جهان که در بهمن ماه برگزار شد، شرکت کرد و در حال حاضر ورزشکاران در اردو هستند و احتمالا یک مسابقه برون مرزی جهت شرکت در مسابقات پارااسیایی خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم پاراتیر و کمان آمادگی کامل حضور در مسابقات را دارد قطعا جز کشورهای صاحب مدال های خوشرنگ خواهیم بود.

رئیس فدراسیون تیر و کمان ضمن قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک گفت: اگر حمایت های وزارت ورزش و جوانان نبود، قطعا فدراسیون ها به تنهایی توان انجام فعالیت های خاصی را نداشتند. امیدوارم با کسب بهترین نتایج در مسابقات بتوانیم موجب سربلندی مسئولین و شادی مردم عزیزمان شویم.

انتهای پیام