شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#دولت#رئیسی#اصلاح‌طلبان#رشت

کلید خوردن کار تخریب رئیسی در یک دیدار نوروزی

نماینده رشت در مجلس گفت: اصلاح‌طلبان با جوسازی‌ علیه دولت آقای رئیسی در صددند خاطره تلخ عملکرد خود در دولت قبل را از اذهان عمومی پاک کنند.

جبار کوچکی نژاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی برخی اصلاح طلبان علیه دولت رئیسی گفت:  اصلاح طلبان در حالی عنوان می کنند که تمام کارکنان در دولت آقای رئیسی تغییر کرده‌اند که این مسأله به هیچ وجه صحت ندارد و حتی بعضا کندی تغییرات در کارکنان و مدیران باقیمانده از دولت قبل موجب انتقاد می‌شود.

وی افزود: اصلاح طلبان با این جوسازی‌ها علیه دولت آقای رئیسی در صدد هستند تا خاطره تلخ عملکرد خود در دولت قبل را از اذهان عمومی پاک کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصلاح طلبان در دیدار نوروزی که با سران خود داشتند کار تخریب دولت آقای رئیسی را کلید زدند و این موضوع در سال جدید در دستورکار آنها قرار گرفته است.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: آنها در صدد هستند تا با جوسازی علیه دولت فضا را برای انتخابات ۱۴۰۲ برای خود فراهم کنند و بتوانند از این طریق کرسی‌هایی را در مجلس به دست آورند.

وی افزود: اصلاح طلبان می‌دانند که کارنامه عملکرد آنها در دولت قبل کارنامه قابل دفاعی نیست و به همین دلیل سعی دارند تا با تخریب دولت جدید کارنامه عملکرد خود را به فراموشی بسپارند.