شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یاسوج

جزییات هولناک قتل عروس ۱۶ ساله و خودکشی داماد در یاسوج

نخستین بررسی‌ها از خانواده مقتول نشان داد این دختر 16 ساله پس از فوت پدر و مادرش در خانه یکی از عموهایش زندگی می‌کرده است و چند ماه قبل از این حادثه با پسرخاله‌اش نامزد کرده و قرار بود به زودی جشن عروسی خود را برگزار کرده و زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند اما این حادثه رخ داد.

جزییات هولناک قتل عروس ۱۶ ساله و خودکشی داماد در یاسوج

به گزارش سلام نو، ایران نوشت: حدود ساعت ۱۱ شب پنجشنبه اول اردیبهشت، مأموران پلیس شهرستان یاسوج از وقوع حادثه‌ای خونین در یکی از خانه‌های روستایی قلعه‌دختر یاسوج باخبر شده و به محل رفتند.

با حضور در محل حادثه مشخص شد پسر ۲۱ ساله‌ای به نام موسی با کلت کمری به دخترخاله ۱۶ ساله‌اش شیوا که نامزدش هم بوده شلیک کرده و پس از قتل وی در اقدامی هولناک اسلحه را روی سر خودش گذاشته و با شلیک یک گلوله به زندگی خودش نیز پایان داده است.

سرهنگ سیدمحمد موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در تشریح این حادثه گفت: نخستین بررسی‌ها از خانواده مقتول نشان داد این دختر ۱۶ ساله پس از فوت پدر و مادرش در خانه یکی از عموهایش زندگی می‌کرده است و چند ماه قبل از این حادثه با پسرخاله‌اش نامزد کرده و قرار بود به زودی جشن عروسی خود را برگزار کرده و زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند اما این حادثه رخ داد.

یکی از بستگان مقتول نیز گفت: موسی و شیوا چند ماه قبل باهم نامزد کرده بودند. موسی یک خانه کرایه کرده و قرار بود بعد از جشن عروسی سر خانه و زندگی خودشان بروند اما شیوا مدام بهانه می‌آورد و می‌گفت از لحاظ روحی آمادگی شروع زندگی مشترک را ندارد و از نامزدش می‌خواست جشن عروسی را به سال آینده موکول کند اما موسی از این موضوع بشدت ناراحت و عصبی بود و فکر می‌کرد نامزدش دنبال بهانه برای برهم زدن این نامزدی است؛ هرچه با او صحبت کردیم و گفتیم به شیوا مهلت بدهد زیر بار نرفت و قانع نشد. آنها سر همین موضوع با هم اختلاف پیدا کرده بودند تا اینکه پنجشنبه شب، موسی به خانه عموی شیوا رفت و او را به قتل رساند بعد هم خودش را کشت.
سرهنگ موسوی در خصوص علت و انگیزه قتل بیان کرد: با توجه به قتل دختر جوان و خودکشی عامل این قتل هنوز علت و انگیزه این حادثه مشخص نیست و بررسی و تحقیقات برای یافتن علت واقعی این ماجرا ادامه دارد.