شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

ثبت ۶ شکایت از گلر مطرح لیگ برتری !/ دروازه بان سابق تیم ملی غرق در حاشیه!

دروازه بان مطرح فوتبال ایران با چند اتهام مواجه شده است.

ثبت ۶ شکایت از گلر مطرح لیگ برتری !/ دروازه بان سابق تیم ملی غرق در حاشیه!
خبرورزشی -

تجربه نشان داده هر بازیکنی وارد حاشیه شود و مسائل بیرون از زمین انرژی و تمرکزش را بگیرد ، به سرعت رو به نابودی می رود و خیلی زود هم فراموش می شود. در فوتبال ایران از این موارد کم ندیدیم ولی خیلی ها با وجود داشتن استعداد بالا و البنه موقعیت خوب ، نتوانستند زندگی شخصی شان را مدیریت کنند و زندگی ورزشی شان هم نابود شد.

یکی از گلرهای مطرح لیگ برتری که هم سابقه بازی برای یکی از تیم های پرطرفدار پایتخت را دارد و هم حضور در جام جهانی را تجربه کرده، در چند وقت اخیر دچار حواشی عجیب و غریبی در زندگی شخصی خود شده است. این دروازه بان مطرح که هم اکنون هم در یک تیم شهرستانی مشغول بازی است ، در چند ماه اخیر انواع و اقسام حواشی را تجربه کرده و اتفاقات عجیب و غریبی برای او رخ داده است. در چند ماه گذشته یکی از نزدیکان این گلر مطرح اقدام به ثبت چند شکایت از این دروازه بان کرده و طبق پیگیری های ما ۶ شکایت از او ثبت شده است.

گلر سرشناس حتی برای ارائه توضیحات برای یکی از اتهامات وارده به خودش می بایست در اسفند ماه در دادگاه حاضر می شد ولی این کار را انجام نداد. از جمله اتهاماتی که در شکایت علیه این گلر ثبت شده ، می توان به توهین ، افترا ، مزاحمت ملکی ، تهدید و انتقال مال غیر اشاره کرد. لازم به  ذکر است تمامی مدارک این شکایت ها علیه این گلر مطرح نزد ما محفوظ است و در صورت لزوم منتشر خواهد شد.