شهرخبر

شعبان‌خمسه: با آمادگی در مسابقات شرکت می‌کنیم/رقابت‌های قزاقستان نخستین تجربه آسیایی باریج اسانس است

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان در نشست خبری قبل از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، گفت: باریج اسانس برای شرکت در این رقابت‌ها آمادگی نسبی و خوبی دارد و امیدواریم نتایج مناسبی کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست خبری پیش از آغاز مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا در ورزشگاه ابای آرنا برگزار شد و سرمربیان تیم‌های شرکت کننده شرایط تیم خود را تشریح کردند.

فرزانه شعبان خمسه سرمربی تیم باریج اسانس کاشان در این نشست گفت: باریج اسانس کاشان برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می‌کند. خوشحالیم به این رقابت‌ها راه پیدا کرده‌ایم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: تیم باریج اسانس آمادگی نسبی دارد و برای رقابت با حریفان خود شرایط خوبی دارد.

سرمربی تیم باریج اسانس کاشان در پاسخ به سوال خبرنگار درباره برنامه‌های تیم بعد از جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: ملی‌پوشان تیم بعد از استراحتی کوتاه تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا آغاز می‌کنند.

مهسا کدخدا کاپیتان تیم باریج اسانس کاشان نیز در خصوص وضعیت تیم باریج گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای شرکت در مسابقات آماده هستیم.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از فردا (یکشبنه چهارم اردیبهشت) در شهر سمئی آغاز می‌شود و باریج اسانس در نخستین روز رقابت‌ها به مصاف قرقیزستان ‌می‌رود.

انتهای پیام