شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#طارمی#حیوانات

پاسخ کوبنده رئیس پورتو به بیانیه نژادپرستانه علیه ستاره ایرانی | طارمی حیوانات عاشق فوتبال را هم جادو می‌کند!

رئیس باشگاه پورتو هم به مقاله تند و توهین‌آمیز باشگاه اسپورتینگ‌لیسبون نسبت به مهاجم ایرانی پورتو واکنش نشان داد.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، جنجال یک هفته پیش باشگاه اسپورتینگ لیسبون درخصوص انتشار بیانیه‌ای توهین‌آمیز نسبت به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو بازتاب زیادی در رسانه‌های ورزشی پرتغال داشت و باشگاه پورتو و هواداران این تیم نیز در برابر بیانیه تند و تیز اسپورتینگی‌ها به حمایت مهاجم ایرانی پرداختند. اما پس از چند روز «پینتو داکوشتا» رئیس باشگاه پورتو نیز از مهاجم ایرانی این باشگاه دفاع کرد.

به گزارش روزنامه «اوجوگو»، پینتو در حاشیه ضیافت شام چهلمین سال ریاست باشگاه پورتو با انتقاد از فونتس گفت: این فرد که حتی ظاهراً وکیل بود، رفتار نژاد پرستانه‌ای داشت اما من فقط او را مقصر نمی‌دانم. متاسفانه نژادپرست‌ها زیاد هستند. من کسانی را مقصر می‌دانم که نژادپرستی و نژادپرست‌ها را سانسور می‌کنند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم در این مورد شاید چون او (فونتس) رئیس استرومپ گروه است وانمود کردند اتفاقی نیفتاده است و از آن عبور کردند. اینکه یک وکیل چنین رفتاری داشته باشد و این حرف‌ها را بزند ناراحت‌کننده است و نشان‌دهنده روحیه و ذهنیت بعضی افراد است.

رئیس باشگاه پورتو خاطرنشان کرد: اما طارمی از آن به خوبی گذشت. فونتس طارمی را افسونگر مار نامید. شاید او افسونگر مارمولک است. طارمی تمام حیواناتی که عاشق فوتبال هستند را هم مسحور می‌کند چون بازیکن بزرگی است.