شهر خبر

هشدار ائمه جمعه الجزایری درباره سریال «عشق پادشاهان»/ تماشای این سریال روزه را باطل می‌کند!

هشدار ائمه جمعه الجزایری درباره سریال «عشق پادشاهان»/ تماشای این سریال روزه را باطل می‌کند!

سریال «عشق پادشاهان» ساخته مشترک کشورهای الجزایر و تونس همزمان با آغاز ماه رمضان، از یکی از شبکه‌های محلی الجزایر به روی آنتن رفته و پخش این سریال از همان قسمت اول با انتقادهایی در فضای مجازی همراه شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریالی به نام «عشق پادشاهان» که ساخته مشترک کشورهای الجزایر و تونس است، همزمان با آغاز ماه رمضان، از یکی از شبکه‌های محلی الجزایر به روی آنتن رفته است. پخش این سریال از همان قسمت اول با انتقادهایی در فضای مجازی همراه شد.

در پی این اعتراض ها و پس از پخش ۱۰ قسمت از این سریال، سازمان نظارت بر محتوای برنامه های صوت و تصویر فراگیر در الجزایر، دستور توقف پخش را صادر کرد و شبکه پخش کننده نیز ضمن عذرخواهی از بینندگانش، اعلام کرد که به مدت یک هفته پخش این سریال متوقف می‌شود.

نخستین تصاویری که در این سریال اعتراض الجزایری‌ها را برانگیخته، مربوط به منشی است سعی می‌کند به هر طریقی توجه مدیرش را به خود جلب کند.

دامنه اعتراض به سریال الجزایری به مساجد این کشور هم کشیده شد؛ تا جایی که امامان جمعه در این کشور، تصریح کردند که پخش سریال‌هایی با محتوای نامناسب، احساسات جامعه را جریحه دار کرده و با اعتقاد بر اینکه تماشای چنین برنامه هایی روزه را باطل می‌کند، خواستار تحریم این سریال شدند.

انتهای پیام