شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#مذاکره#بروز

درویش: این بازیکن دیگر قابل مذاکره نیست!/ مدیران سهل انگار پرسپولیس باید پاسخگو باشند/ این صحبت ها را در مورد هافبک ما باور نکنید

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پرونده مدیران قبلی این باشگاه که با سهل‌انگاری باعث بروز خسارات مالی به سرخپوشان شده‌اند، از سوی مسئولان مربوطه در حال بررسی است.

رضا درویش - باشگاه پرسپولیس
خبرورزشی -

رضا درویش درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و مسائل حاشیه ای مربوط به این باشگاه توضیحات زیر را ارائه داد:

*نتیجه را خودمان مشخص می‌کنیم. ان‌شاءالله اگر بچه‌ها تلاش کنند و شش بازی آینده پیروز شویم، نتیجه دست خودمان خواهد بود و برای قهرمانی شانس داریم.

*در پاسخ به این پرسش که آیا پول حاصل از فروش سهام باشگاه پرسپولیس در اختیار این باشگاه قرار گرفته است، باید بگویم هنوز خیر! این موضوع روال اداری دارد که باید طی شود و سپس با برنامه‌ریزی که انجام شده باید این پول‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. این پول هم مشخص شده که باید کجا استفاده شود. تمام این موارد مشخص و برنامه‌ریزی شده است.

*رادوشویچ اهل مذاکره نیست، اگر بود که نمی‌رفت حکم بگیرد. ما سعی کردیم بهترین وکلا را در این پرونده بگیریم تا از هر راهی ممکن است از حق مردم دفاع کنیم و اجازه ندهیم حق باشگاه ضایع شود. ما با دو وکیل اروپایی که در سوئیس کار می‌کنند وارد مذاکره شده‌ایم. هر کسی هم بتواند یک قدمی برای ما بردارد از او استفاده می‌کنیم. حتی قصد داریم از دو وکیل ایرانی هم که خارج از کشور ساکن هستند استفاده کنیم. در کل یک کارگروه از وکلای داخلی و وکلای خارجی که دوستان معرفی کردند تشکیل دادیم.

درویش: این بازیکن دیگر قابل مذاکره نیست!/ مدیران سهل انگار پرسپولیس باید پاسخگو باشند/ این صحبت ها را در مورد هافبک ما باور نکنید

*من شنیدم که در حال بررسی این پرونده‌ها هستند که چرا برخی مدیران با سهل‌انگاری به باشگاه ضربه زدند؛ حالا چه سهواً و چه عمداً. به هر حال بناست به این پرونده‌ها رسیدگی شود تا حداقل یک مدیر بداند باید جوابگوی عملکرد خود باشد. کسانی که نابلد هستند یا نباید مدیریت چنین باشگاه‌هایی را بپذیرند، یا اینکه اگر می‌خواهند بیایند حداقل مشاوران خوبی در کنارشان باشد تا چنین هزینه‌هایی به باشگاه تحمیل نشود. این پول‌ها از جیب باشگاه و مردم هزینه می‌شود.

*قرار شد گل‌محمدی طی هفته پیش‌رو با بازیکنان صحبت کند و به نوبت آن‌ها برای تمدید قرارداد به باشگاه بیایند. در این زمینه مشکلی نیست و این کار انجام خواهد شد.

*درباره شایعاتی که پیرامون شروط میلاد سرلک برای تمدید قرارداد با سرخپوشان (عقد قرارداد یک ساله با بند فسخ قرارداد) مطرح شده است، خاطرنشان می کنم سرلک با خود من صحبت کرده و به هیچ وجه این شرط‌هایی که مطرح می‌شود، درست نیست. متأسفانه این صحبت‌ها در فضای مجازی مطرح می‌شود اما صحت ندارد.