شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بحرین#سرمایه گذاری

سرمایه گذاری 10 ساله بحرین کلید خورد

پروژه «میلان عربی» با هدف بازگشت به دوران طلایی/سرمایه گذاری 10 ساله بحرین کلید خورد

نشریه معتبر ایتالیایی در گزارشی به پروژه بزرگ «میلان عربی» توسط شرکت بحرینی پرداخت.

به گزارش مشرق، نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا امروز در گزارشی به عنوان «میلان عربی» عصر جدید روسونری را ایجاد می کند درباره جزئیات توافق شرکت  اینوست‌کورپ بحرین خبر داد.

طبق گزارش نشریه معتبر عربی توافقات اولیه برای انتقال مالکیت باشگاه میلان از چینی ها به بحرینی ها انجام شده و پروژه بزرگ «میلان عربی» کلید خورده است.

سرمایه گذاری 10 ساله بحرین کلید خورد

شرکت متمول بحرینی طی توافق صورت گرفته قرار شده برای مدت 10 سال سرمایه گذاری بزرگی در روسونری انجام دهد و این باشگاه را به روزها اوج گذشته برگرداند.

از مهمترین پروژه های شرکت بحرینی برای میلان بازگشت این تیم به دوران طلایی اش در فوتبال اروپا است. به همین خاطر برای نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مبلغ 300 میلیون یورو را آماده کرده تا بازیکنان بزرگ و سرشناسی را به سن سیرو بیاورد.

سرمایه گذاری 10 ساله بحرین کلید خورد

از دیگر پروژه های بزرگ بحرینی ها برای میلان تاسیس یک ورزشگاه اختصاصی است. پیش از این روسونری در کنار اینتر به صورت مشترک در ورزشگاه سن سیرو بازی می کردند ولی شرکت بحرینی قول داده تا ورزشگاهی اختصاصی برای میلان ایجاد کند.

در صورت انتقال نهایی مالکیت باشگاه میلان به شرکت بحرینی باشگاه پرافتخار ایتالیایی جزو 4 باشگاه متمول فوتبال جهان بعد از پاری سن ژرمن، سیتی و نیوکاسل قرار می گیرد.

منبع: فارس